ΤΙ μπορεί να σκέφτηκε ο Ότο Ρεχάγκελ, για να βγάλει τον Καραγκούνη και να βάλλει στο ημίχρονο τον Πατσατζόγλου; Η μοναδική λογικοφανής (;) εξήγηση, είναι να έκανε λάθος. Να μπερδεύτηκε. Να νόμιζε ότι δεν χάνουμε 0-1, αλλά κερδίζουμε 1-0 και να ήθελε να κρατήσει το σκορ. Όταν έχεις καβατζάρει τα 70 όλα γίνονται. Μυαλό είναι αυτό. Δεν μπορεί  να δουλεύει συνέχεια ρολόι, χειμώνα καλοκαίρι.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ, εξήγηση πάντως δεν υπάρχει. Το σοκ για όσους έβλεπαν το παιχνίδι, ήταν ποιο ισχυρό κι από την ανακοίνωση για την εισβολή  του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Μέχρι και ο ακούραστος ρεπόερτερ, από τον αγωνιστικό χώρο, Άγγελος Μενδρινός, κατέρρευσε.  Μπορεί να μην επανέλαβε το ιστορικό «δεν μεταδίδω άλλο», του Αλέξανδρου Θεοφιλόπουλου, αλλά σταμάτησε τη καταμέτρηση στα πόσα μπουκάλια νερό καταναλώνει  ο Γερμανός, στα τρία, του πρώτου ημιχρόνου.  Το πόσα μπουκάλια  ήπιε στο δεύτερο, δεν θα το μάθουμε ποτέ, κι ο ιστορικός του μέλλοντος θα μείνει με την απορία. Ποδοσφαιρική λογική βέβαια, δεν  υπάρχει στην χρησιμοποίηση του Γιούρκα Σεϊταρίδη. Ο χαρακτηρισμός του πρώτου βετεράνου κάτω των 30, κολακεύει. Περισσότερο, προς το παλαίμαχος έγερνε.

ΣΤΗ παρουσία του, στην Εθνική Ομάδα, ο Ότο Ρεχάγκελ, έχει κάνει πολλά τρελά και ακατανόητα. Με τα περισσότερα μάλιστα από αυτά να του βγαίνουν. Με τη Ν. Κορέα, ξεπέρασε τον εαυτό του. Το χειρότερο απ’ όλα για τον Γερμανό, είναι ότι «δικαίωσε» όσους τον έστηναν στον τοίχο.  Όσους δεν κοίταζαν την ουσία και τα αποτελέσματα κι έψαχναν να βρουν το αντιποδόσφαιρο. Φτάνοντας μάλιστα στο σημείο,  να ζητήσουν να πάει η ομάδα με άλλο προπονητή, στο μπαράζ με την Ουκρανία. Είναι προφανές ότι η Νότιος Αφρική θα είναι ο τελευταίος σταθμός, σε αυτή την λαμπρή πορεία του Ρεχάγκελ. Και δεν ήταν οι Κορεάτες που τον νίκησαν. Δεν επρόκειτο για ήττα. Αυτοκτονία, είναι η σωστή έκφραση.  Παρά τα όσα αντικειμενικά  προβλήματα, η Εθνική Ομάδα, θα είχε σαφώς καλύτερη τύχη, αν είχαν γίνει σωστές επιλογές.

Ο ΡΕΧΑΓΚΕΛ, μπορεί να πέτυχε το 2004 το ακατόρθωτο, αλλά το 2010, ο αντίπαλος του, είναι ανίκητος. Κι αυτός δεν ήταν, ξαναλέω, οι Κορεάτες.  Είναι ο χρόνος. Οι εμμονές στην ηλικία των 70+ είναι σαν τους γεροντοέρωτες. Και δυστυχώς, όταν μιλάμε για ποδόσφαιρο,  πέρα από την αποτυχία φέρνουν  και την απομυθοποίηση.  Σεβόμουν και εξακολουθώ να σέβομαι απεριόριστα τον Ότο Ρεχάγκελ. Δεν είναι μόνο το Γιούρο που κατέκτησε. Είναι ότι έδωσε ταυτότητα και οντότητα, σε μία ανύπαρκτη και ανυπόληπτη μέχρι τότε, Εθνική Ομάδα. Το ποδόσφαιρο όμως είναι σκληρό. Ούτε σέβεται, ούτε συγχωρεί. Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις.

93 απαντήσεις στο “Οι εμμονές στην ηλικία των 70+”
  1. spiros έγραψε

    Poly swsta ola ta sxolia.Kyriws h topo8ethsh….mhn stiste ton coach ston toixo.Mas exei dwsei polla.Mporei kai egw na evrisa stin allagh kai genika me afta p evlepa alla as min eimaste teleiws axaristoi.

  2. mike έγραψε

    Ουπς… Θα βγουν πάλι οι σαλίγκαροι…

  3. ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ έγραψε

    Τή τύχη του τήν προκάλεσε πολύ στό παιχνίδι.Φυσιολογικότατα έχασε,αφού πόνταρε στό3.Τώρα διπλά ή τίποτα μέ Νιγηρία
    καί άς ελπίσουμε νά έχει άσσο.Πάντως είναι η τελευταία του παρτίδα.

  4. Λεωνίδας έγραψε

    Ενας παίχτης ξέρει μπάλα και τον έχουν τιμωρία στον πάγκο να βλέπει τον αργό Κατσουράνη, τον δις αργό Τζιόλη, τον αργό Καπετάνο, τον εκνευριστικό Σαμαρά, τον παλαίμαχο Γιούρκα, τον λίγο Πάτσα και τον αχαρακτήριστο Χαριστέα. Βάλε τον Νίνη ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.

  5. Σοφοκλης έγραψε

    “Το ποδόσφαιρο όμως είναι σκληρό. Ούτε σέβεται, ούτε συγχωρεί. Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις.”

    Οπως ακριβως ειναι και η ζωη. Νομιζω οτι δε θα μπορουσες να κλεισεις το αρθρο σου πιο ευστοχα και φιλοσοφικα.
    Η αληθεια ειναι αυτη. Ηρθε το πληρωμα του χρονου (ή αν προτιμας ερχεται…) και καλυτερα να χωρισουμε τους δρομους μας με αγαπη και αμοιβαια εκτιμηση για αυτα που μας προσεφερε , αλλα και του προσφεραμε (δραση-αντιδραση), παρα με αλληλομαχαιρωματα και μεμψιμοιριες.

  6. ΠΑΝΤΕΛΗΣ έγραψε

    Σωστός.

  7. good_nighter έγραψε

    Εγω παντως θα βγαλω το χαρτζιλικακι μου απο την εθνικη…ολα τα παιχνιδια να χασει και μονο του να ερθει τελευταια στον ομιλο χωρις ποντο…. σιγουρα κερδη οχι αστεια!

  8. john john έγραψε

    Πες τα ρε καισαρη!Εγω ημουν φαν του ρεχαγκελ μεχρι το σημερινο ματς.Σημερα καταλαβα πως εκλεισε ο προπονητικος του κυκλος και πως ηρθε ο καιορς να κατσει στην αναπαυτικη καρεκλτσα του και πιει το τσαγακι του.Εκτος απο αυτα που ειπες εκανε και αλλα εγκληματα.Ειχε καμια λογικη η μη χρησιμοποιηση του παπασταθοπουλου?Ειχε καμια λογικη η μη εισοδος του μοναδικου παικτη απο το ροστερ της εθνικης που εχει πασα,δηλαδη του νινη?Η’ μηπως ο μητρογλου ειναι χειροτερος απο ολους αυτους τουσ καρναβαλουσ που πηρε μαζι του στην νοτειο αφρικη?Για αυτο και πιστευω πως η συνταξιοδοτηση του ρεχαγκελ ειναι επιβεβλημενη για δικο του καλο,αλλα και για δικο μας..

  9. laz έγραψε

    γιατι το 2004 ειχε λογικη η συνθεση της ομαδος και ο τροπος που την παρετασσε?

  10. elerosso έγραψε

    Μια αξιοπρεπής ομάδα έχει πλάνο, παίκτες και φυσική κατάσταση. Η Εθνική μας στις μεγάλες επιτυχίες ή και στις σχετικές αποτυχίες παρουσίαζε αυτά τα τρία στοιχεία αρκετές φορές. Σήμερα δεν είδαμε τίποτα από αυτά. Περιμένουμε από την ομαδα μας να δείξει στον επόμενο αγώνα τουλάχιστον ένα πλάνο γιατί παίκτες αυτούς έχουμε και η φυσική κατάσταση δεν βελτιώνεται σε τρεις μέρες.

  11. Χάρης έγραψε

    Κι εγώ ένιωσα έκπληξη με την αλλαγή του Καραγκούνη από τον Πατσατζόγλου. Μπορεί ο Καρα να κουράστηκε και να ζήτησε αλλαγή. Πέρα από αυτό, το πρόβλημα ήταν η ανυπαρξία στο κέντρο. Ελπίζω στο επόμενο παιχνίδι να κάνει 1-2 αλλαγές σε πρόσωπα, όχι σαν το μπουρδέλο που ήταν η Εθνική το 94 στις ΗΠΑ και ο Αλκέτας έβαλε ΟΛΟΥΣ τους παίχτες να παίξουν. Μα είναι δυνατόν να παίξουν σε 3 ματς των ομίλων και οι 3 τερματοφύλακες της ομάδας???

    Ο Ρεχάγκελ, υπάρχει λόγος που καταφεύγει σε τρελά κόλπα. Το πρόβλημα είναι οι παίχτες που βγάζει το Ελληνικό ποδόσφαιρο στο σύνολό του. Αν είχε λίγο καλύτερο υλικό, δεν θα έκανε αλχημείες. Και έχει δείξει ότι στην διαχείρηση του όποιου υλικού είχε ποτέ ο Ρεχάγκελ, όπου και αν δούλεψε, πέτυχε. Έπαιξε επιθετικό ποδόσφαιρο με την Βέρντερ και πήρε πρωτάθλημα στην Γερμανία πριν 20 χρόνια. Ανέβασε την Καϊζερσλάουτερν από την Β’ Εθνική και καπάκι πήρε το πρωτάθλημα, πάλι στην Γερμανία! Πήρε το Euro της Πορτογαλίας το 2004 με μία παραδοσιακά άμπαλη Εθνική ομάδα!

    Οκ, μάγος δεν είναι κανείς, αλλά και ο Ρεχάγκελ έχει ξεπεράσει τον εαυτό του και στην διαχείρηση και στα κόλπα. Όποιος και αν έρθει στην θέση του, τα ίδια προβλήματα θα αντιμετωπίσει και, ή θα προσαρμοστεί όπως ο Ρεχάγκελ σε κλειστό στυλ ποδοσφαίρου, ή θα ανοιχτεί για να παίξουν μπάλα τελικά μόνο οι ΑΝΤΙΠΑΛΕΣ ομάδες, όπως γινόταν παλιά που η ομάδα έπαιρνε από τα 3 το μακρύτερο αι κανείς δεν ήθελε να παίζει σε αυτήν. Σε κάθε περίπτωση, ο επόμενος Ομοσπονδακός προπονητής θα τον βρίζει πάλι όλη η Ελλάδα, ό,τι κι αν κάνει.

  12. Κάποιος έγραψε

    Τεράστιο άρθρο συγχαρητήρια κε καίσαρη. Άγαλμα στο Ρεχάγκελ και μετά το τέλος του ΠΚ με το καλό ν’αποχωρήσει.

  13. NLS έγραψε

    με μικρές αλλαγές βάζεις το άρθρο και για τον Κόκκαλη…

  14. Νικος έγραψε

    Συμφωνώ σε όλα. Αυτό όμως που θα ηθελα να προσθέσω είναι τα εξής. Πρώτον, αυτός ο Νίνης ΠΟΣΟ χρονών πρέπει να γίνει για να ξεκινήσει παιχνίδι;;;; Αμα δεν του δώσει κανείς μια ευκαιρία να παίξει από την αρχή για να δείξει κατι, πότε θα το κάνει, στα 30 του;; Δευτερον, το ότι οι παίχτες δεν τρέχουν, βλέπουν τη μπαλα να περνάει μπροστά τους και δεν ανταποκρίνονται, το ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να μοιράζουν μια πασα σωστή και επιλέγουν παντα το συμπαίχτη τους που είναι κλεισμένος στο πλάγιο από 2-3 αντιπάλους θεωρώντας τον Χατζηπαναγή (που εκανε τρίπλες στο μισό μετρο), το ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να κοντρολάρουν τη μπαλα σωστά, π.χ. Γκεκας μονος του στο αντίπαλο τερμα να μπερδεύεται (εντάξει όλοι την έχουν παθει, αλλα μια-δυο φορές, όχι μια-δυο φορές σε καθε παίχνίδι), βλεπε Σαλπιγγίδη που απλά ΤΥΧΑΙΝΕΙ να βαζει γκολ (δεν τον θεωρώ καλό παίχτη), τον Καραγκούνη που παίζει καθε φορά Σαιξπηρ (είμαι ΠΑΟ, για να αποφύγω καυστικά σχόλια)…….. ολα αυτά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ θεμα προπονητή! Τουλάχιστον, δε σου τα μαθαίνει προπονητής 100%. Ο προπονητής βλέπει ποιά θέση σου ταιριάζει στο γήπεδο και σε συνδυασμό με τους υπολοιπους παίχτες, σε στήνει ανάλογα και σου λέει μεχρι πού θα πρέπει να τρέχεις. Εσύ τώρα πρεπει να βαλεις το μυαλό σου για να κρίνεις εάν πρέπει να τρέξεις και λίγο πιο μακριά από τη θέση σου, να είσαι διορατικός με λίγα λόγια. Πρέπει να ξέρεις να κοντρολάρεις λίγο τη μπάλα που έρχεται από μια βαθιά μπαλιά. Ολα αυτά ο Ρονάλντο ή ο Μεσι ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΘΑΝΕ ΑΠΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!!! Και μη μου πείτε ότι εδώ είναι Ελλάδα, δε γίνονται. Γίνονται και παραγίνονται!!!! Αλλά μαλλον δε μας αρέσει να τα βγάζουμε, ή ακόμα χειρότερα, βαριόμαστε να τα μαθουμε, γιατί τώρα που πήραμε τα δισεκατομυριάκια από τους Ρώσους, ποιός χέζεται; Ε; Κύριε Σειταρίδη; Καλα τα λέω;;;;; Λοιπον,φαγαμε 2, να φαμε κι αλλα 8 και προσοχή μη βαλουμε κανενα και σπάσουμε την παραδοση του 94. Να αλλαξουμε και προπονητή για να ανανεωθούμε λίγο. Το μόνο που απεύχομαι είναι να μη καταντήσουμε η μικροομάδα προ 15ετίας+. Μονο αυτό! Προτιμώ να βλέπω λίγο πιο θεαματικό ποδόσφαιρο, ουσίας, παρα να λέω ότι προκριθήκαμε μεν αλλα αν παίξουμε κι έτσι στο Χ/Ψ EURO/MUDIAL, σωθήκαμε! Αυτα….

  15. Διονυσης έγραψε

    ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ !!!!

  16. klotsidas3 έγραψε

    ‘Ετσι είναι τα πράγματα. Νομίζω ότι ο Σαντος είναι ο ιδανικός διάδοχος για τον πάγκο της εθνικής. Σφιχτή τακτική, και προτίμηση σε μπαρουτοκαπνισμένους ποδοσφαίριστές. Οι παίχτες μας αυτοί είναι δεν μπορούμε να τους αλλάξουμε. Και ο Ρεχάγκελ αυτός είναι και έχω επιλέξει να τον σέβομαι ότι και να κάνει. Αν θέλει κάποιος να κράξει κάποιον ας κράξει τον Πιλάφιο που τον κράτησε.

  17. Θέμης έγραψε

    Είναι τόση η απογοήτευση που ότι και να πούμε είναι λίγο…
    Έτσι κι αλλιώς ότι γράφεις εδώ Καίσαρη, λίγο πολύ τα λένε όλοι οι Έλληνες που βλέπουν ποδόσφαιρο…
    Ο μοναδικός που δεν βλέπει τα τραγικά λάθη του είναι ο ιδιος ο Ρεχάγκελ…
    Κρίμα γιατί απομυθοποιήθηκε μόνος του…
    Έχουμε μια ομάδα με κάποιους καλούς και ταλαντούχους παίκτες…
    Από αυτούς έβαλε μόνο τους μισούς και αυτούς τους έβαλε σε λάθος θέσεις…
    Οι υπόλοιποι που χρησιμοποίησε είναι απλά ΑΜΠΑΛΟΙ και ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ…(Πατσατζόγλου???? , Σειταρίδης????? , Τζιόλης??)Είμαστε σοβαροί??
    Δεν του κανε ο Καφές που ήταν ο μόνος στην ΑΕΚ που έκανε καλή χρονιά?
    Ο Νίνης γιατί δεν παίζει σ αυτή την ομάδα που δεν έχουμε δημιουργικούς παίκτες??
    Ο Σπυρόπουλος δεν παίζει αριστερά επειδή έχει αριστερό πόδι?
    Καλά για Κυριάκο και Παπασταθόπουλο δεν το συζητώ…
    Κρίμα χάσαμε ευκαιρία να κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα απέναντι σε μία ομάδα που δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο…
    Και κατά τα άλλα o speaker της σημερινής μετάδοσης το μόνο που βρήκε να πει, είναι ότι η Ελλάδα έδειξε ότι μπορούσε…
    Τον ύπνο του δικαίου όλοι…

  18. marine έγραψε

    Apolyta swstos, mnv xexvame Byvtra kevtriko amyvtiko, Xaristea mesa-Salpi exw klp klp. Krima alla tha eprepe o Oto movos tou va katalabei oti dev mporei allo kai va syvtaxiodotnthei movos tou. Aplws va pas sto Mundial sta 70 dev sou divete alln eykairia…

  19. Επώνυμος έγραψε

    “Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις.”

    Τι άλλο να πει κανείς…

  20. Βασίλης έγραψε

    Πιστεύω ότι δεν θα πρέπει σε καμιά περίπτωση να συγκρίνουμε την εθνική του 2010 με αυτή του Euro 2004. Ελάχιστοι παίκτες έχουν απομείνει και αυτοί έχουν άλλα 6 χρόνια στην πλάτη τους. Το σωστό είναι να τη συγκρίνουμε με την ομάδα του Euro 2008, αφού ο κορμός της είναι σχεδόν ίδιος. Η ομάδα εκείνη έκανε 3 στις 3 ήττες. Κάτι ανάλογο περιμένω και φέτος. ΔΕΝ έχουμε πια έλληνες παίκτες, αφού το ελληνικό πρωτάθλημα βασίζεται μόνο σε ξένους. Οσο για τον Οτο, συμφωνώ με τον Καίσαρη: σύνταξη στα 70+!

  21. Γιαννης-Κερκυρα έγραψε

    Moνο αυτη την απορια ειχες? Εγω εχω και αλλες, θα ηθελα να ηξερα τι σκεφτοταν οταν εβαζε μεσα Χαριστεα, Τζιολη ενω την ιδια στιγμη αφηνε στον παγκο τον μονο δημιουργικο χαφ που εχει, τον Νινη, ενω εβαζε μεσα τον Σαλπιγγιδη αφου το σκορ ειχε γινει 2-0? Τι ονειρο ειδε και αντι για Κυριακο/Παπασταθοπουλο εβαλε κεντρικο διδυμο Βυντρα/Αβρααμ? Πως γινεται να αφηνεις εξω τον αριστεροδαρο Σπυροπουλο για να βαλεις αριστερο μπακ τον Τοροσιδη που ειναι δεξι μπακ για να βαλεις μεσα τον Σειραριδη που εχει να κανει προπονηση απο το 2004? Αλλα εκει που η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα ειναι στην αλλαγη του Σαμαρα (που σωστα βγηκε) με τον Καπετανο την στιγμη που η ομαδα χρειαζοταν ενα δημιουργικο χαφ να περασει πεντε μπαλιες τις προκοπης.

    Δυστυχως φαινεται οτι ειχαν δικιο οσοι ελεγαν οτι δεν εχουμε τυχη στο μουντιαλ με προπονητη τον Ρεχαγκελ.

  22. Twitter Trackbacks for Τα του Καίσαρος » Οι εμμονές στην ηλικία των 70+ [yooblog.gr] on Topsy.com έγραψε

    [...] Τα του Καίσαρος » Οι εμμονές στην ηλικία των 70+ kaisaris.yooblog.gr/2010/06/12/201/ – view page – cached δημοσιευμένο από τον : kaisaris στην κατηγορία Γενικά , tags: εθνικη ομαδα, μουντιαλ, ρεχαγκελ Tweets about this link  Topsy.Data.Twitter.User['iraklis_alexop'] = {”photo”:”http://a3.twimg.com/profile_images/506514219/1_normal.jpg”,”url”:”http://twitter.com/iraklis_alexop”,”nick”:”iraklis_alexop”}; iraklis_alexop: “RT @Freddos: "Το ποδόσφαιρο όμως είναι σκληρό. Ούτε σέβεται, ούτε συγχωρεί. Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις" http://j.mp/bK684k από … ” 2 minutes ago retweet  Topsy.Data.Twitter.User['freddos'] = {”photo”:”http://a3.twimg.com/profile_images/75620439/freddos300×200_normal.jpg”,”url”:”http://twitter.com/freddos”,”nick”:”freddos”}; freddosHighly Influential: “"Το ποδόσφαιρο όμως είναι σκληρό. Ούτε σέβεται, ούτε συγχωρεί. Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις" http://j.mp/bK684k από @TaTouKaisaros ” 6 minutes ago retweet Filter tweets [...]

  23. Γιώργος Μ. έγραψε

    Να πω ότι με ξάφνιασε η σημερινή εμφάνιση θα πω ψέματα. Έχω φτάσει να βλέπω παιχνίδια της Εθνικής και να τα αντιμετωπίζω σαν φιλικά προετοιμασίας παιχνίδια της ομάδας μου στα μέσα Ιουλίου(Παναθηναϊκός είμαι). Αδιάφορα. Τα βλέπω απλά και μόνο επειδή μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Τίποτα καινούργιο και μια ζωή τα ίδια και τα ίδια. Ποτέ δεν παίζουν οι καλύτεροι. Αυτό το κόλλημα σε ορισμένους παίχτες είναι απίστευτο. Λες για τους Σεϊταρίδη και Πατσατζόγλου πολύ σωστά. Εγώ θα πω και για τους Χαριστέα, Καραγκούνη. Ένας από τους λόγους που είχαμε πάρει τότε το γιούρο ήταν το πολύ τρέξιμο από τους κεντρόους. Τώρα που πας με Κατσουράνη(ίσως ο μόνος ποιοτικός σε σύγκριση με τους άλλους), Τζιόλη (κουρασμένος από τα 22 του), Καραγκούνη και φτερά (Wings, εξτρέμ, όπως θες πες τους) Χαριστέα και Σαμαρά με 0-100 όσο και μια χελώνα! Είμαστε για γέλια. Χίλιες φορές να παίξουμε όπως με την Σουηδία πρόπερσι και να προσευχηθούμε για το Χ και ότι δεν θα βρεθεί κανένας Ιμπραήμοβιτς να μας το φορέσει ξαφνικά.
    Κράξιμο συνέχεια…! Ο Λουκάς έχει βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια αλλά αυτό το πράγμα που ντρέπεται να κάνει φάουλ μην πάρει κάρτα δεν μπορώ να το καταλάβω. Τα ίδια κάνει και στην ομάδα μου. Την κάνεις την πατάτα τράβα του την φανέλα να τον κόψεις. Κίτρινη θα πάρεις, είναι και ο άλλος πίσω. Ο Κυργιάκος που θα μπορούσε να τους ποδοπατήσει στα στημένα γιατί δεν έπαιξε? Ο Νίνης είναι η μεγάλη ελπίδα της Εθνικής πλέον για το μέλλον. Όχι για το μουντιάλ αφού μόνο κατα τύχη θα τον βάλει ο Γερμανός. Όπως είπες ένα μυαλό είναι αυτό. Μπορεί να νομίζει ότι είναι ball boy και δεν μπορεί να παίξει.
    Αυτά τα λίγα. Άντε καλή συνέχεια στις γιόμες και στο κυρ ελέησον μήπως κρατήσουμε το μηδέν πίσω και βάλουμε γκολ από κάνα στημένο, διαφορετικά……!

  24. basketarios έγραψε

    ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙΣΑΡΗ… ΕΝΤΑΞΕΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΕΧΑΓΚΕΛ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ….! ΞΕΡΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΕ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ 11 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΟΡΕΥΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΤΟΥ…! ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ Η’ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 70 ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΝΟΣ 70ΧΡΟΝΟΥ….! ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΥΡΙΕ ΧΑΡΙΣΤΕΑ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ”κυριε ΡΕΧΑΓΚΕΛ δεν μπορω να αγωνιστω στην ΕΘΝΙΚΗ γιατι εχω 8 χρονια να σταυρωσω ομαδα…” ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΝ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΧΙ..? ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΣΕΙΤΑΡΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ” κυριε ΡΕΧΑΓΚΕΛ δεν μπορω γιατι εχω 1 χρονο να παιξω μπαλλα..” ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΤΖΙΟΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ”κυριε ΡΕΧΑΓΚΕΛ δεν μπορω γιατι ειμαι παγκιτης πολυτελειας σε οποια ομαδα πηγαινω….” ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙΣΑΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΕΧΑΓΚΕΛ , ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΡΑΝΕ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥΣ….! ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΑΛΛΑ ΞΕΡΟΥΝ Ο ΝΙΝΗΣ,Ο ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗΣ,ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ” ΘΑΜΕΝΟΙ”ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ…! Ο ΔΕ ΝΙΝΗΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ,ΤΟΝ ΔΕ ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗ ΟΥΤΕ ΝΑΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ…..! ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΡΕΧΑΓΚΕΛ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΑΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ”ΣΚΟΥΠΙΣΕΙ”ΠΡΩΤΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΝΕΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΟΥ ΔΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΜΠΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ……!

  25. PERI έγραψε

    mou hr8e na petaksw to mpoukali stin tv otan evlepa to match ..
    ti xalia htan auta, toso kairo proetoimasia gia na paiksoun etsi..

    SHMERA OMWS EXEI NIKO ALEFANTO STO THLEASTY THA TON KRAKSEI OPWS TOU AKSIZEI

    Ysterografo: tha thela ton mavromath gia perigrafh
    Oto , se euxaristoume gia osa mas exeis xarisei kai na kseretai oloi sas oti ta xeirotera erxontai meta ton germano , ante na doume

  26. paladinakos έγραψε

    “Σεβόμουν και εξακολουθώ να σέβομαι απεριόριστα τον Ότο Ρεχάγκελ. Δεν είναι μόνο το Γιούρο που κατέκτησε. Είναι ότι έδωσε ταυτότητα και οντότητα, σε μία ανύπαρκτη και ανυπόληπτη μέχρι τότε, Εθνική Ομάδα. Το ποδόσφαιρο όμως είναι σκληρό. Ούτε σέβεται, ούτε συγχωρεί. Σου δίνει κάθε φορά αυτό που αξίζεις.”

    ola ta alla peritevoun…afto mono na afines sto arthro itan arketo…mpravo sto rehagel gia osa exei petyxei kai pragmatika ton efxaristoume pou mas ekane na pistepsoume stin ethniki mas omada…nomizw omws oti prepei siga siga na antikatastathei…ki oxi epeidi apla de symfwnei o kosmos me tis epiloges tou…apla epeidi oi idies oi epiloges tou ton “kremane” me tin kathe efkairia….

  27. Γιώργος Γ. έγραψε

    Φυστίκι κορεάτικο κι έπεται αράπικο… Που πας, ρε Ρεχάγκελ, με τους παλάιμαχους;
    Έτσι είναι. Αν δεν φύγεις όταν είσαι θριαμβευτής (2004) θα υποστείς και τη γιούχα (2010).

  28. Embraced έγραψε

    Σίγουρα και ο Ρεχάγκελ έκανε αρκετές λάθος κινήσεις. Σε τέτοια μάτς όμως μετράει και η θέληση των παικτών. Μόνο τον Σαλπιγγίδη είδα μαχητή στο γήπεδο, οι υπόλοιποι .. δεν. Ειδικά όμως Σαμαράς και Χαριστέας είναι απίστευτα αδιάφοροι και δεν αντέχω να τους βλέπω με τέτοια νοοτροπία στο γήπεδο. Σίγουρα με τέτοια εικόνα είναι πολυτέλεια να μιλάμε για πρόκριση. Ας πετύχουμε ένα γκόλ τουλάχιστον.

  29. vassilis -Sparti έγραψε

    …..tragikos o typos….
    exoume mono 2 paixtes pou mporoun na paixoun mpala….Samara + Nini….

    o enas den mpainei oute sta filika & ton allo ton vazei exoria sta aristera (syntoma kai dexi back)….

    ftanei pia to tsoukou-tsoukou …pirame Euro..exoume na apodeixoume kati ston opoiondipote????paixe me enan pio epi8etiko sxima…oxi oloi mprosta alla toulaxiston 4-4-2… protimw na xanw 2-4 para 0-2….
    eimaste i pio misiti omada stin eurwpi….

    RE BEATE KANE KATI …….

  30. drppbill έγραψε

    Ότο ευχαριστούμε για όλα!
    ΑΝΤΙΟ….

  31. Armoutidis έγραψε

    File Kaisari,
    esis i dimosiografi iste afti pu ola ta isopedonete!
    O Karagounis itan i lisi tu provlimatos simera? O Karagounis ke alli 6 thaprepe na min ine kan stin Afriki!
    Sigura den tu vgike tipota, ke sigura o Otto ine chondrokefalos! Pios boruse omos na pari to risiko ke na pi, afino Karaguni, Charistea, Seitaridi, Spiropoulo(as min epexe)Tzioli, Katsourani, ke allus spiti, ke perno pitsirikia, pu tulachiston tha trechun? Pios?
    Esis den grafete Giorgare ke Giorgare? Ta podia tu den boruse na pari masi me ton Katsurani ke ton argo Tzioli!Den vlepete, pu i koreates ma pernagan san stamatimenus?
    I omada mas ine apo tis chiroteres, an ochi i chiroteri se thema taktikis!
    opote mas menun i anamnisis…
    kala onira

  32. bahraspower έγραψε

    λαικιστικο κατα τη γνωμη μου το αρθρο σας κυριε…66 χρονων πηρε το γιουρο ο ρεχαγκελ..τοτε ηταν στο ανθος της νιοτης του δηλαδη?
    κακο επιχειρημα κατα τη γνωμη μου..χαλατε οτι σωστο προσπαθειτε να περασετε…

  33. zannis έγραψε

    opos ta les einai…einai krima giati i omada exei dinatotites alla distixos me tis epiloges pou kanei den exoume kammia elpida…paizoume me mia omada grigori polu k konti s ipsos anti na prosarmostoume k emeis sto [grigoroi]vazontas mesa paixtes opos o salpi o ninis k na protimise tous xaristea samara pou einai oi poio argoi paixtes tis ethnikis…o giourkas den epaikse oute 5 mats ston pao paizei vasikos stin ethniki…evlepe oti den mporouse na vgalei mia sentra na ekmetalleytoume t ipsos k den ton evgale…oso gia tis epiloges vintra stoper k tzorva sto terma oti k n po einai ligo opos k k stin thesi t kara evale ton patsa mallon nomize oti kerdousame

  34. HB έγραψε

    Οψόμεθα…

  35. thodoris έγραψε

    to simerino paixnidi gia mas htan trisa8lio! o orismos tou antipodosfairou!! sixa8ika pragmatika to podosfairo.gt kirie rexagel? gt o kuriakos ston pago?o papasta8opoulos?gt mesa o xaristeas k o tsiolhs?gt?os pote 8a tous vlepoume?tous sixa8ikame.nomizei oti 8a kerdisei thn nighria?oxi vevaia!ok pirame to euro tote.ton euxaristoume alla ok.anti apo tote na kanoume vhmata brosta kanoume pros ta piso!o toro gt paizei back?dn vlepei oti xaramizetai k ton vazei k aristera eno o “prohn” giourkas paizei akoma.gt?8a m peite oti mas pige se 2 euro k ena mountial, e kai?apo to euro 2008 figame os apotiximenoi-asta na pane, oute va8mo dn pirame!k tora pali ta idia .dn nomizo na kanoume kati.distixos!

  36. George έγραψε

    Sumfwnw me to arthro.
    Parakalw aurio stis efimerides na uparxei i swsti kritiki dioti edw kai xronia xaideuoume sinexomena to auti tou Rehagel.
    O anthrwpos einai anekdoto kai mazi tou anekdoto einai kai o Topalidis. Aporw…se oles autes tis empneuseis ti euthini exei kai autos?
    Na stamatisei i karamela me ton Rehagel. Exei pleon stamatisei na prosferei kai einai krima kai gia ekeinon na stamatisei apo tin ethniki ws apotiximenos.
    Den mporei na milame gia epitixia otan kataferame meta vias na paiksoume mparaz termatizontas 2oi se enan apithano omilo (oute paraggeleia) ston opoio prwti vgike i ANYPARKTH Elvetia.

  37. Ioustinos έγραψε

    Exete apolyto dikio. Apolytos sevasmos ston anthrwpo pou mas ekane na zisoume apisteutes stigmes omws to ergo exei paraginei.
    A. O kyrgiakos giati na einai ston pagko? Giati ekthetei ton Loukinho Vyntra vazontas ton se mia thesi opou einai gnwsto oti den mporei na paiksei. San deksi mpak fetos ekane tin kalyteri tou xronia kai o kyrgiakos tha katharize polles faseis pou exase o vyntra gia plaka. Den exei dynami kai DEN einai stoper.

    B. Eleos pia me tous katsourano karagkounides. Ta paidia kala palikaria isan, tous euxaristoume alla den antexoun sto treksimo. Kai an einai na tous exeis mesa, min tous plaisiwneis me ton tzioli pou exei na paiksei 15 xronia.

    C. Oto NTROPI na katastrefeis paidia me talento. Einai apolytws vevaio kai profanes se olous oti i omada auti den tha pigaine makrya. Auto to mundial tha itan idaniko gia na parei to vaptisma tou pyros i nea genia. Ninis, tzavelas, mitroglou tha edinan ta resta tous se auti tin monadiki eukairia na anevasoun tin metoxes tous. Sigoura tha epaizan kalytera apo olous tous rizwmenous ampalous xaristeous. Oi parapanw pitsirikades kseroun mpala, einai stin kalyteri ilikia kai exoun dipsa. O karagkounis, o charisteas kai oi loipoi einai aplws geroi, varemenoi kai ampaloi pleon.

    D. Seitaridis??? Den exw logia…Den exw logia…

    E. POIOS KAPETANOS? POIOS KAPETANOS???

    Gkriniazoume gia to elliniko podosfairo omws einai profanes oti aplws den exoume tin swsti logiki kai tous swstous anthrwpous. Ta tertipia auta itan gnwsta xronia twra. Kosmos kai kosmakis fwnaze na anevei o Nioplias stin ethniki andrwn. O anthrwpos mporei na min einai o theos tis taktikis omws outws i allws as min geliomaste, epi tou parontos i ethniki exei tavani. Aplws na xtistei i omada pou einai twra 20-22, etsi wste stin kalyteri tous ilikia, sta 24-26, na vgazoun matia. K o nioplias auto tha ekane. Xtisimo thelei kai auto den ginetai. Kathe xrono o mesos oros ilikias mas einai kai megalyteros.

    Eleos aplws eleos, kapoios na ksypnisei ton gero

  38. Δημήτρης έγραψε

    τα λέτε πολύ σωστά κ.Καίσαρη..

    Η εθνική έπρεπε να έιχε χωρίσει τον δρόμο της με τον Ρεχάγκελ εδώ και καιρό…Δυστυχώς αυτοί που χειρίζονται το θέμα αυτό μαλλον ζουν σε άλλη χώρα ή απλά δεν ξέρουν απο ποδόσφαιρο..

    Αλλά εγώ θέλω να σταθώ και σε κάτι άλλο..Δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα την έλλειψη πάθους απο τους παίκτες μας..
    Τι είναι αυτό το πράγμα ρε παιδια? Τι χαλαρότητα είναι αυτή? Τι τεράστιος φόβος? Σχεδόν δεν σπριντάρουν τα “παιδιά” μας..
    Δεν ξέρω γιατι αδικούν έτσι τους εαυτούς τους..Πάντως είναι πολύ κρίμα..

    Αυτά τα λίγα απο μένα..

    ps:Δυστυχώς αισθάνομαι ότι έρχονται και χειρότερα..Μακάρι να βγώ ψεύτης…
    ps2: Ο μόνος παίκτης που μπορεί να βγάλει μια μπαλιά μπας και πετύχουμε ένα καταραμένο γκολ( Νινης )να δείτε ότι δεν θα παίξει ούτε λεπτό..Μακάρι να βγώ ψεύτης και σε αυτό..

  39. George έγραψε

    Episis simantiko einai na ginei kai mia kritiki kai apo tis efimerides sxetika me ta “egklimatika” pou ekane simera.
    Otan kerdizeis se kati kai auto einai to ipsos kai exeis ena podosfairisti o opoios de xanei mpala ston aera - opote auto apo mono tou sou dinei avantaz stin amina alla kai sta stimena - kai kataferneis na ton afineis ektos endekadas tote i trelos eisai i xazos i poli apla de se endiaferei to thema kai poli.
    De xreiazetai na einai kaneis proponitis gia na skeftei oti o Kyriakos den vgainei ektos endekadas se tetoia mats.
    Kataferame to ekpliktiko. Na mas pairnoun oles tis kefalies oi Koreates.
    Einai elliniki patenta.
    Gia na min milisw sxetika me Seitaridi kai Xaristea. Einai ena akoma anekdoto pws einai dinaton o Xaristeas na exei paitaxtei kiriolektika stin exedra apo tin Nuremvergi - poli kairo prin kataferei na pesei katigoria - kai omws na paizei vasikos sthin Ethniki se Mundial trwgontas ousiastika thesi apo ton kalitero akraio epithetiko pou exei i Ellada ton Salpiggidi.
    Episis i xrisimopoiisi Tzioli apotelei akoma ena anekdoto. Otan en xoro panugirizame oi vazeloi pou efuge apo tin omada dioti apla de prosferei tpt kai o Rehaggel ton vazei vasiko se paixnidi mundial tote ti na peis.
    To kerasaki sti tourta einai i allagi tou patsatzoglou me ton karagouni.
    Gi auto epimenw kai lew pws pera apo ton Rehaggel o Topalidis ti akrivws kanei?Skuvei to kefali katafatika se oti tou pei o pappous? Ti sto kalo ginetai?
    Giati en telei prepei na xaideuoume sinexomena ton Rehaggel?
    Aurio prepei oi efimerides na paroun thesi kai malista austiri.
    Katafere monos tou na xasei apo enan katwtero antipalo mono kai mono epeidi oi epiloges tou itan gia to tsirko.
    Stamatiste na ton exete sto apirovlito oi dimosiografoi.

  40. DIAMANTIS έγραψε

    ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΑΝ 70ΧΡΟΝΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΑΝΕ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ROSTER KAI MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΙΤΣΑ

  41. petros έγραψε

    sigxaritiria gia to arthro sas kirie kaisari, o gero rexaggel me tis emmones tou exase to pexnidi…

  42. Stathmos έγραψε

    Αγαπητέ Καίσαρη,

    πραγματικά έχεις δίκιο σχετικά με τις εμμονές των ατόμων που είναι 70+, το βλέπω και από τον πατέρα μου!!! Έτσι και του μπει κάτι στο μυαλό δεν μπορείς να του αλλάξεις γνώμη με τίποτα. Έτσι και ο Ρεχάγκελ, δυστυχώς έχει μερικά τρελά κολλήματα. Αυτή η εμμονή με τον Χαριστέα δεξί χαφ, τον Γιούρκα μετά από μια ανύπαρκτη χρονιά, τον Τοροσίδη αριστερό μπακ κλπ κλπ δεν αλλάζει με τίποτα. Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι όσες λαμπάδες ανάψαμε στο Euro 2004 τόσες άτυχες στιγμές είχαμε από τότε. Σήμερα η πρώτη φάση των Κορεατών έγινε γκολ (και μάλιστα από στημένη φάση που είναι υποτίθεται ότι σήμερα ήταν το δυνατό μας σημείο.

    Με κάλεσε ένας φίλος μου που μένει Αγγλία και μου λέει: έβλεπα το ματς στην αγγλική tv και τον αγώνα μας σχολίαζε ο Edgard Davids. Παραδόξως έλεγε πολύ καλά λόγια για την εθνική μας, αλλά απορούσε και αυτός με τις επιλογές του Ρεχάγκελ. Μάλιστα έλεγε ότι μερικές αλλαγές πχ η είσοδος Σαλπιγγίδη έπρεπε να γίνει πολύ νωρίτερα κλπ.

    Δεν πειράζει, το ταξείδι και μόνο αρκεί…

  43. James έγραψε

    Α ρε Ρεχάγκελ.. σαλάτα τα έκανες…! Μιας και το έφερε η κουβέντα, το “ποιο” ισχυρό δε γράφεται έτσι..! Είναι “πιο ισχυρό”, όχι και από δημοσιογράφους..! :)

  44. Giannis_Volos έγραψε

    Δεν ήταν η μέρα του Οττο σήμερα. Η Μπεάτα καλύτερα θα κοουτσάριζε…. φαντάζεστε, όμως, να πάρουμε 6 ποντάκια στα 2 υπόλοιπα παιχνίδια? Τι κωλοτούμπα που θα πέσει …… :)))

  45. htmnvaggos έγραψε

    Αξιότιμε Καίσαρη, το οτι ο Otto ξεπερασε τα 70 δεν είναι δικαιολγία για τα ανήκουστα πράγματα που έκανε.Το οτι δεν βάζει τον Σαλπιγγίδη απο την αρχή στη δεξιά πτέρυγα στη θέση του Χαριστέα είναι μία από τις εμμονές του γερμανού τεχνικού ντε και καλά να ξεκινάει τον Χαριστέα βασικό (και μην πεί κανένας οτι δεν είναι εμμονή αυτό το πράγμα). Εντάξει το παλικάρι έβαλε μια φορά μερικά γκολάκια στο euro και αυτό ήταν όλο, είαμι πολύ παράξενος δεν το βλέπει αυτό στο γήπεδο; Και εντάξει δεν το βλέπει στο γήπεδο, τι βλέπει στις προπονήσεις και συνεχίζει να τον βάζει βασικό; Και αν όντως βγάζει μάτια στις προπονήσεις (που αμφιβάλλω γι’ αυτό πάρα πολύ) τι παθαίνει ρε γαμ*** στο γήπεδο, ξεχνάει την μπάλα που ξέρει, όποια ξέρει; ΟΚ όμως να το φας αυτό, το οτι βάζει Σεϊταρίδη, όπως λέτε και εσείς, που έχει να παίξει μπάλλα εδώ και κανένα εξάμηνο και δεν ξεκινάει τον Τοροσίδη σαν δεξί μπακ και να βάλει τον Σπυρόπουλο αριστερό μπακ, που έκανε ικανοποιητική χρονιά, τι είναι; Δεν είναι εμμονή; Είναι λοιπόν εδώ και καιρό που τα κανει αυτά και δεν του ήρθε αναλαμπή ούτε επειδή πέρασε τα 70. Και στο φινάλε φινάλε ο άνθρωπος άμυνα ξέρει να παίζει, το οποίο εφάρμοσε το 2004 και πιαστήκανε οι άλλες ομάδες κορόιδα.Και να μην κάνουμε πως δεν ξέρουμε, η ελλάδα δεν μπορεί να δημιουργήσει παιχνίδι, δεν έχει την ποιότητα και την στόφα των παιχτών που θα μπορέσουν να κάνουν θαύματα ή έστω κάτι αξιόλογο. ΚΑι να απομυθοποιηθούν κάποιοι παίκτες όπως ο Καραγκούνης οτι μπορούν να φτιάξουν παιχνίδι. Το παλικάρι το μόνο που ξέρει είναι να κρατάει λίγο μπάλλα και να κανένα(πολλά :P) φάουλ. Εμένα μου φαίνεται λογική πάντως η κίνηση του Otto να βάλει τον Πατσατζόγλου, αφού είπαμε μόνο αμυνα ξέρει να παίζει ο άνθρωπος, χάνει-κερδίζει. Αφού τον κρατάμε ακόμα ας τα λουστούμε.

    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΡΕΚΟΡ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΚΟΛ (αρνητικό βέβαια αλλά ρεκόρ είναι και αυτό, πρέπει να μας κάνει περήφανους xaxaxaxaxaxa)

    ΑΑΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΟΡΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΙΚΗ……….

  46. dimitris έγραψε

    Συμφωνώ με τα παραπάνω αλλά επίσης να προσθέσω ότι οι Έλληνες παίκτες δεν παιζουν με το πάθος που παίζουν οι παίκτες άλλων χωρών! περισσότερο λειτουργούν σαν δημόσιοι υπάλληλοι

  47. Χάρης έγραψε

    Ελπίζω, όταν φύγει ο Ρεχάγκελ, να μην γυρίσει η Εθνική ομάδα στις εποχές που ο κάθε Ομοσπονδιακός μάζευε 5-6 παίχτες από κάθε ομάδα του Π.Ο.Κ. και 2-3 από όλη την Θεσσαλονίκη για συμπλήρωμα, έτσι για να είναι όλοι ευχαριστημένοι ότι έχουνε παιχταράδες και να πέφτουν οι σφαλιάρες σύννεφο… Να κοιτάξει η Ε.Π.Ο. μαζί με τους συλλόγους να αναβαθμίσουν πραγματικά τις ακαδημίες ποδοσφαίρου (χα!!!), για να βγουν οι νέοι παίχτες του μέλλοντος. Προβλέπω ότι η ομάδα θα γυρίσει τρέχοντας σε αυτές τις εποχές, και θα επανέλθει στην 80η θέση στην παγκόσμια κατάταξη, από την 15η που είναι ΤΩΡΑ. Το ΚΑΦΕΝΕΙΟ που μετατράπηκε σε ΟΜΑΔΑ, θα καταλήξει πάλι στο επίπεδο του καφενείου.

  48. Feanor έγραψε

    File Giannis_Volos prepei na exeis poli fantasia gia na skeftesai oti tha kerdisoume tous allous 2 agwnes meta tin simerini a-mpala pou paiksame… An den kataferame na paroume tous Koreates pou itan 1 kai 1 milko se ipsos kai etrexan san moterakia, pws perimeneis na nikisoume tin Nigiria pou trexoun apo ta apoditiria kai molis teleiwsei o agwnas pane pali trexontas sta apoditiria… Ta dika mas einai koutsavla aloga,,, oi kaloi eksw kai oi argoi mesa! Prospathoume na tous upnwtisoume me to magiko, argo, basanistiko kai sadistiko podosfairo pou paizoume. Aporw pws den parakalese o k. Rexagel apo ton Zagoraki na balei alli mia fora tin fanela tis Ethnikis,,,etsi, timis eneken, re paidi mou! Gia na thimithoume tis palies epituxies! Akira pragmata! Mou ekatse to soublaki sto laimo otan eida tin sinthesi! Ti to ithela kai egw o ermos! Eipa tha paiksei mpala i Ethniki, ara soublakia -mpires- parea…Disitxws meta eixe sodes kai kantilia! Anyway, pros gnwsin kai simmorfwsin ola auta! Toulaxiston oi paiktes mas as min to anoigoun to rimadi to stoma tous prin paiksoun,,,afou tha xasoun sto telos ti mas dinoun elpides! Egw pantws tous allous 2 agwnes tha paiksw tin Argentini kai tin Nigiria stoixima,,,sigoura lefta! Se auto mono mporei na mas boithisei i Ethniki en mesw krisis!Giati apo xara den to blepw!
    Kalinixta sas!

  49. κοψτε τις βουβουζελες έγραψε

    Ειμαστε πραγματικα εντελως αμπαλοι ολοι μας ετσι;;;μηδεν ποδοσφαιρικη παιδεια..δεν λεω να κραζουμε και τον Ρεχαγκελ κυριως βεβαια για τις επιλογες που εκανε στην αποστολη και οχι για αυτους που βαζει μεσα τωρα,αυτους πηρε αυτους θα λουστει τωρα,αλλα ρε γαμωτο οι παικτες δηλαδη ητανε τελειοι;Θα μας τρελανεται;Τα παιδια περα του τοροσιδη και του σαλπι δεν γουσταρουν να παιξουν μπαλα..Αντι αυριο να δουμε πρωτοσελιδα με το ποσο αχρηστοι ειναι και ποσο πραγματικα γελοιοι ειναι θα βλεπουμε πρωτοσελιδα του στυλ ”οι εμμονες μετα τα 70”,οπως καλη ωρα τωρα.
    Αυτους τους παικτες πηρε τι να κανουμε; Αλλα και αυτοι οι κρετινοι οταν πατανε χορταροι δεν νιωθουν εστω απο εγωισμο πως πρεπει να τρεξουν λιγο…να τρεξουν ρε γαμωτο και ας μην κανουν και τιποτα..Ειχα βαρεθει να βλεπω τον κατσουρανη στο κεντρο να φωναζει σε ολους και αμα ειχαμε μπροστα μας καμμια στατιστικη μπορει να ητανε και ο πρωτος στα λαθη..Εμεις να παιζαμε θα ειχαμε περισσοτερο παθος και ψυχη ρεεε. Σειταριδης τζιολης κατσουρανης χαριστεας γραφω τα ονοματα τους και δεν το πιστευω πως υπαρχουν στις μερες μας τετοιοι παικτες..Παρε εναν απο την β’ εθνικη να δεις ματσ που θα σου κανει…

  50. kok3 έγραψε

    εδω δεν εβαλε το μακραν καλυτερο αμυντικο χαφ του πρωταθληματος,τον Πριττα,για να παιξει ο τελειωμενος Πατσα.
    Ημαρτον.

  51. GiorgosV έγραψε

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΕΧΑΓΚΕΛ…ΕΙΜΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΜΕΝΑ!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ….

    Υ.Γ. ελλαδα-νιγηρια=1-0
    αργεντινη-κορεα=2-0

    κορεα-νιγηρια=1-2
    αργεντινη-ελλαδα=1-1

    ε ρε γελιααααα!!!!!!!!
    μετα θα ειμαστε ολοι στη μουγγα….
    εγω θελω η ελλαδα να πηγαινει οσο το δυνατον καλυτερα…αλλα επειδη δεν γινεται να προχωρησουμε
    παραπανω σ’αυτο το Π.Κ. ευχομαι να φαμε αλλα 2 γερα χαστουκια για να αλλαξουμε σελιδα….
    γιατι μπορουμε!!

  52. Chuck Norris έγραψε

    Είμαι της αποψης ότι ο Ρεχαγκελ αφού δν έφυγε ούτε το 2005 μετά την αποτυχία σε εκείνα τα προκριματικά, αλλά ούτε και το 2008 όταν εμφάνισε την χειρότερη πρωταθλήτρια Ευρωπης, επρεπε να φύγει μετά το ματς στο Ντονετσκ. Και να πηγαίναμε με έναν νορμαλ προπονητή. Και μην ανησυχειτε υπήρχαν κοουτς επιπέδου Λαγκερμπακ και Ερικσον ελεύθεροι εκείνο το διάστημα. Ας τον διώξει ο κ. Πιλαβιος τώρα που είναι καιρός και ας μην προκριθουμε στα τελικά του επόμενου Γιουρο. Εμμονή στην εμμονή. Αυτός ο Νινης τι του έχει κάνει και δν παίζει δν μπορώ να το καταλάβω όπως και οι περισσότεροι. Όπως και για το ότι χαραμιζει τον Τοροσιδη αριστερα, ότι έχει αχρηστεψει τον Σπυροπουλο, το ότι απέκλεισε τον Κουτσιανικουλη που παρά την κακή χρόνια του ξέρει αρκετή μπάλα και είναι γρήγορος κάτι που λείπει. Για το ότι του Σαλπι του συμπεριφέρεται λες και είναι λεπρος και προτιμάει τον Χαριστεα που εδώ στην Γερμανια δν τον θυμούνται καν.
    Θα βγουν οι γνωστοί γραφικοί φίλοι και θα πουν ότι δν σεβόμαστε τον Ρεχαγκελ και δν εκτιμαμε το έργο του και εμείς από τον καναπέ τα ξέρουμε όλα και άλλες τέτοιες ομορφιές. Έχω να πω ότι ο Ρεχαγκελ κάνει τρανταχτά λάθη μετά το 2004 και ότι εκείνος ο θρίαμβος δν του εξασφαλίζει ασυλία για όσο το επιθυμεί.

    ΥΓ. Καλό έκανε στον Γιωργο τον Τζαβελλα το ότι τον απέκλεισε από την αποστολή. Από το να κοιτά από τον πάγκο όλα τα ματς χωρίς ούτε μισό λεπτό συμμετοχής καλύτερα να απολαύσει τις διακοπές του και την πολύ όμορφη Φρανκφουρτη στην οποία ζει πλέον. Εγώ στην θέση του θα ήμουν χαρούμενος

  53. labis έγραψε

    TELIKA O TAXITZHS THS DIAFHMHSHS KALYTERA 8A THN KATEVAZE THN OMADA ,TYXAIO ? DEN NOMIZW

  54. giannis_kirts έγραψε

    Για να το ξεκαθαρισω απο την αρχη,δεν ειμαι φαν του ρεχαγκελ και πιστευω πλεον οτι πραγματικα οχι μονο δεν δινει πραγματα αλλα και τα κανει χειροτερα.Αλλα πειτε μου πως κρινετε την χαλαροτητα των ελληνων ποδοσφαιριστων στο ματς.Τα παιδια εκανα αγγαρεια,δεν ειχαν ιχνος φρεσκαδας και θελησης να εκπροσωπησουν μια χωρα και το λαο της.Θα επρεπε να ντρεπομαστε που εμφανιστηκαν ετσι σημερα(σαφως και υπαρχουν 2-3 εξαιρεσεις).Αν εστω μου εδειχναν οτι προσπαθουν δεν θα με πειραζε να χασουν και 10μηδεν αλλα να το παλευαν.Ολοι τους επαγγελματιες παικτες ειναι.Απλα εκφραζω το παραπονο μου και συγνωμη αν προσβαλλει καποιους αλλα μου εδωσαν την εντυπωση οτι αν κατεβαζαμε την ΓΩΓΩ ΣΑΜΠΟΥΤΖΑΚΗ καλυτερα θα επαιζε.

    Υ.Γ. Να δειτε που θα χρησιμοποιησει τον Νινη με τετοιον τροπο σε καποιο ματς ωστε να τον καψει και να μας αποδειξει οτι εκανε καλα που δεν το εβαζε.

    ΑΑΑΑΑΑ και ΕΛΕΟΣ πια με αυτον τον ΧΑΡΙΣΤΕΑ…..

  55. gio έγραψε

    exi pontakia apokleiete na parume sta alla dyo paihnidia…6 mpalakia einai pithano na fame,an kai tha stoihimatiza gia 8…thimasai gianni to 442 to 94?e kanto 244…

  56. Σπυρος έγραψε

    η ιστορια επαναλαμβανεται. Που ειναι η ψυχολογικη προετοιμασια της ομαδας , η αγωνιστικη? Παμε να τα το χαρουμε λεγανε οι παιχτες, χεστηκανε απο την χαρα τους στο τελος του παιχνιδιου. Ας μας κανουνε την χαρη μετα το μουντιαλ να σταματησουν απο την εθνικη οι κατσουρανηδες οι καραγκουνηδες οι χαριστεες , και οι σειταριδιδες . Και μην μου πειτε οτι προσεφεραν , Οκ προσεφεραν αλλα δεν εχουν να προσφερουν τιποτα πλεον. Μεγαλη απογοητευση Κυριοι, γιομες οριζοντιο ποδοσφαιρο σε μια ομαδα που πηρε τους πρωτους κι τελευταιους της βαθμους στο μουντιαλ (κορεα)Οσο για την ομαδα ενα σχημα Βυντρα δεξια Σπυροπουλο αριστερα Κυργιακο Αβρααμ στο κεντρο της αμυνας ,Παπασταθοπουλο μπροστα τους και Νινη Πατσα Τορο στο κεντρο με προωθημενους Γκεκα Σαλπι θα ειχε πολλη περισοτερη τυχη στο ματς.

  57. m44 έγραψε

    η ομαδα θα πρεπε να ξεκιναει με νινη
    η χθεσινη ενδεκαδα ηταν για γελια
    απο την αλλη, τι να πω σεβομαι το ρεχαγκελ και ό,τι εχει προσφέρει
    αλλα ολα τελειώνουν καποτε

  58. geo987 έγραψε

    re paidia mhpws etuxe na dei kaneis posa de3ia mpak exei h ellada sth notio afrikh????? treis exei…..ton seitaridh, ton vuntra, kai ton torosidh……kai pai3ane kai oi treis se diaforetikes 8eseis o ka8enas vevaia….kala gia ton termatofulaka de me peira3e toso afou kai xronia den exoume tipota to spoudaio sto terma…..stous tuflous o monof8almos lene…..xaristeas, samaras, tziolhs,kapetanos, seitaridhs, kai vuntra me to pou diavasoun an diavasoun auta ta sxolia 8a prepei na paroun to prwto aeroplano kai na gurisoun ellada…..manwlas, tzavelas,maniaths,gentsoglou,mhtroglou, einai merikoi apo ta ellhnopoula pou 8a eprepe na parei o oto sth notio afrikh….egw re mages 8a tous eperna kai kateu8eian vasikous 8a tous evaza apo to kaph pou exoume twra kaluteroi einai…..

  59. GsMous έγραψε

    Αλέξης Tζόρβας ή Μιχάλης Σηφάκης
    Άμυνα: Νίκος Σπυρόπουλος, Άβραάμ Παπαδόπουλος, Βασίλης Τοροσίδης, Σωκράτης Παπασταθόπουλος
    Μέσοι: Θανάσης Πρίττας, Σωτήρης Νίνης,, Κώστας Κατσουράνης
    Επίθεση: Γιώργος Σαμαράς(κορυφή), Φάνης Γκέκας, Δημήτρης Σαλπιγγίδης

    Δεν θέλω να κάνω τον προπονητή αλλα εκτιμώ με το φτωχο μου το μυαλό κάπως έτσι θα έπρεπε να ηταν η εκδεκάδα στο ματσ με την Κορέα.

  60. ANALysis έγραψε

    Megas o Rehagkel…alla oxi megistos.
    O Megistos proponitis tha elege efxaristo sta paidia tou euro alla tha tous exigouse oti apla den eine sta plana tou logo mi fisikis katastasis epeidi poli apla oi perisoteroi apo aytous den exoun regular club sto opoio na pernoun agonistiko xrono simmetoxis…. ara sinepos kai aniparxia fisikis katastasis.
    As tous pame ena ena:
    Tzorvas: theoro mia logiki epilogi an ypothesoume oti oi keepers eine isaxioi
    Torosidis: endekadatos alla se lathos thesi
    Seitaridis: den epexe episimo fetos ( kai persi)
    vyntra kai avraam: klafta xaralambe (kyrgiakos kai papastathopoulos tha itan kai pio epikindynoi sta epithetika mas stimena)
    Karagkounis: logiki epilogi alla eine gnosto oti den exei fisiki katastasi pleon(itan kai kakos simera)
    Tziolis: Den epexe episimo fetos
    Katsouranis: logiki epilogi
    Xaristeas: epexe elaxista fetos
    Gkekas: apo daneismo se daneismo( epexe elaxista)
    Samaras:Misi season sti celtic (kai simera se alli thesi pou den tairiazei sta xaraktiristika tou)
    Patsa: 3 episima epexe ton octovri persi kai meta oli i xronia travmatias(kai ton pire!!!!…kai ton evale!!!!)
    Salpi: normal
    Kapetanos: normal
    …… e ne logika xasame ama pano apo tous misous endekadatous den epexan episimo fetos kai oi alloi misoi i ilikia tous, to styl paixnidiou tous den exei treximo(pressing) pos na kerdisoume?? Mono kata tyxis…
    Den leo tha pernousame ton omilo alla toulaxiston tha vlepame mia ethniki na trexei kai na palevei.
    Pleon elpizo apla na scoraroume giati gia prokrisi(i gia kapoio vathmo) to theoro apithano…
    Kalo mundial se olous….

  61. adam έγραψε

    Καλημέρα σε όλους

    Επειδή βλέπω πως η πλειονότητα των όσων σχολιάζουν αναφέρονται συλλήβδην στην Εθνική ως η “άμπαλη” ομάδα να θυμήσω πως μερικά χρόνια πριν από την άφιξη του οργανωτή, λάτρη της πειθαρχίας, μονομανή και τυχερού Ότο, προπονητής της Εθνικής ήταν ο ταπεινός Πολυχρονίου. Ο κ. Κώστας παρουσίασε μια απίστευτη σε ποδοσφαιρική ποιότητα Εθνική και έχασε την πρόκριση στον αγώνα με την Δανία, όπου διαιτητής και τερματοφύλακας της Δανίας κράτησαν την ομάδα στην ισοπαλία. Θυμάται κανείς τι ποδόσφαιρο έπαιξε τότε η Ελλάδα, με εξαίρεση την ήττα από τους Κροάτες στην Θεσσαλονίκη -που έσφυζε από…τοπικισμό σε βάρος των ποδοσφαιριστών από την Αθήνα- και όση ποιότητητα έβγαλε η ομάδα; Απλά, το άστρο του κ. Κώστα δεν ήταν τόσο…λαμπερό και η Εθνική έμεινε εκτός ενώ το άξιζε όσο τίποτε άλλο. Όσον αφορά για τον Ότο και τις επιλογές του, ε, αυτά τα έχουμε φάει με το κουτάλι. Το 2004 η ομάδα δεν έπαιξε αντιποδόσφαιρο, όπως συνηθίζουμε να την κατηγορούμε. Είχε παίκτες με προσωπικότητα, αν και δίχως φοβερή ποιότητα και μένα σύστημα που τσάκιζε κόκκαλα αντιπάλων. Έκανε λίγες αλλά σωστά διαχειρισμένες επιθέσεις και ελάχιστες φορές κινδύνευσε σοβαρά, όση πίεση και να της ασκήθηκε. Δεν καταλαβαίνω γιατί σύμπας ο ελληνικός λαός έπρεπε να ενστερνιστεί τις γνώριμες κακίες και κομπλεξισμούς των Άγγλων-Γαλλων-Πορτογάλλων περί αντιποδόσφαιρου, όταν η ομάδα μας έβαζε γκολ και δεν δεχόταν! Όσο για τους άσπονδους φίλους μας τους Άγγλους, πάντα θα μου προξενούν ιδιαίτερη ηδονή οι απίστευτες “τραγωδίες” με τους τερματοφύλακές τους και τα χαμένα πέναλτι, καθώς είμαι της άποψης οτι οι αλαζόνες αυτής της Γης θα πρέπει να παίρνουν συνεχώς σκληρά μαθήματα μήπως και καλυτερέψουν σαν άνθρωποι!

  62. ssaxion έγραψε

    ειναι η πρωτη φορα που νευριασα τοσο πολυ βλεπωντας τη συνθεση της ομαδας. ειναι δυνατον να παιρνεις το σειταριδη σε αυτο το μουντιαλ,και να τον βαζεις να παιξει κιολας.τρελαθηκα στην ιδεα οτι αυτη τη στιγμη υπαρχουν αλλοι πολυ καλυτεροι στη θεση του.το τζιολη παλι,αλλο ανεκδοτο και αυτο.ο χαρης παλι για να μην παιξει πρεπει να παρακαλεσει ο ιδιος το ρεχακλη μας.ολοι εχουν δωσει στην εθνικη αλλα οταν δεν ειναι σε καλη κατασταση βαλε αλλους.23 εχεις. αν εχεις βιντεο απο 94 μερια πρωτο παιχνιδι με τη παιδικη χαρα που ειχαμε,ηταν ακριβως τα ιδια. απο μαχιτηκοτητα αστο καλιτερα.κατσουρ βγαλε το σκασμο και παιξε αλλιως αντε στην εξεδρα.τα νευρα του βυντρα το προσεξε κανεις.φυσικο ειναι αμα πρεπει να τρεχεις δεξια αριστερα και στη θεση σου για να βουλωνεις τρυπες. ετσι ηρθε και η γκελα του μετα. με τη κορεα ολα αυτα ετσι. θελουμε και τη βραζιλια τρομαρα μας. ο ρεχακλης μας εχει δωσει πολλα αλλα ηρθε η ωρα για αποσυρση γιατι εχθες εκανε πολυ μικρο το εθνοσημο.ε οχι και με τη κορεα συστημα ταμπουρια και γιομα 90 λεπτα. ελεος πια,δεν παει αλλο.

  63. Ηλιας έγραψε

    Υπομονη θα φυγει σε λιγες μερες και η κλικα δεν θα ξαναπαιξει…
    Εχουν αλλαξει τα κριτηρια για να παιξεις στην Εθνική. Πρεπει να εισαι 6 εκτος αγώνων για να παιξεις …
    Δημοσιογραφοι ειστε μεγαλοι κολοτουμπες …

  64. ignacio έγραψε

    Ο Σαμαρας αν δεν γουσταρει να παιζει τα κουβαδακια του και σε αλλη παραλια!!! Που την ειδε και παιχταρας!!

  65. kanthar0s έγραψε

    Πειράματα δεν έχουν θέση σε παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

  66. walter έγραψε

    Τι περιμένεις πια? Ο Ρεχάγκελ φταίει γιατί χρησιμοποίησε τόσο πολλούς πάικτες από τον Παναθηναικό,και να τα χάλια μας. Αυτοί με το πρωτάθλημα και το κύππελο που “κερδίσανε” φτάσανε στα οριά τους,κοινώς τα φτύσανε,καπούτ.Τι τους ήθελε άλλο? Αυτοί είναι ξεγραμένοι,μόνο για το πρωτάθλημα της πα(τε)ράγκας κάνουν. Πρέπει να τους ξεπετάξει έξω ΑΜΕΣΑ. Σε διαφορετική περίπτωση θα γκρεμίσει τον μύθο του.Δεν χρωστάει τίποτα και σε κανέναν.Προπονητή έχουμε,παίχτες δεν έχουμε.Ανανέωση άμεσα και ας μην προκριθούμε,έλεος πια…

  67. morientes έγραψε

    re seis xalarwste ligo.an dn itan o OTTO, sta prokrimatika tha termatizame 4oi kai euxaristimenoi tha mastan.
    diladi megalose mesa se 6 mines k prepei na syntaksiodotithei??autos dn itan proponitis stin ukrania i mipos oxi??
    sta prokrimatika tou 2004 otan protoevale ton kapsi mesa stin ispania,an trogame 3 mpalakia ti tha legate? “rehhagel ante se kana kapi”
    sta telika tou 2004 otan evale ton charistea deksi extrem, ton giourka stoper pano ston baros, ton zagoraki kati san deksi mpak, ton traiano libero k tou vgikan ola kaneis dn vgike na pei tipota
    dn eimaste oute agglia oute portogalia
    prin erthei o OTHONAS eixame derbi me filandia k kipro k figourarame stin 70 thesi tis FIFA
    mas pige se 3/4 diorganoseis, katektise ti mia(!!!!!), mas pige 10ous k epeidi adranise o tzorvas k o charisteas k fagame goal sto 5 einai gia syntaksi??
    autos evale ta standards k tora leme oti einai apotyxia to na min pame stous 16 tou mundial
    to 2000 tha theorountan apotyxia??

  68. Tigris έγραψε

    “PERI έγραψε

    12 Ιούνιος 2010 στις 7:47 μ.μ.
    mou hr8e na petaksw to mpoukali stin tv otan evlepa to match ..”
    Egw apla mou ir8e a na petakso tin TV apo to balkoni. Xalia apodosi, apsixa kormia. Kaname irwes tou koreates.
    1-Seitaridis, 2-Tziolis, 3-AXaristeas, 4-Gekas, 5-Patsa, 6-Torosidis, 7-Samaras, 8-Kapetanos, pou paizoun vre paidia? (8 stous 11) H mallon pou paiksane ya na tous dwsoume tin timi na foresoun tin fanela tis e8nikis. An den ta dwsoun ola na paroun ta epomena paixnidia tous 8ewrw axristous. Re an mou dinotan eukairia na paiksw ya tin e8niki mou omada AIMA 8A EFTINA, kai as min kserw bala!!!! Oi dikoi mas vlepane tous Koreates na trexoun!
    O SXOLIASTIS??? O XEITOTEROS! “AX! PARA LIGO KAI PARA KATI! ANTI NA PEI TIN ALI8EIA ELEGE OTI H OMADA PROSPA8ISE! AN AUTI HTAN PROSPA8EIA, TOTE DEN AKSIZAME NA PAROUME TIN 8ESH TIS OUKRANIAS H THS TOURKIAS!

  69. giannis drosia έγραψε

    εγω τσεπωσα ζεστα 270 εουρος.ανετα ευκολα ξεκουραστα.εφκαριστο ελλαντα.κ παμε για 1000 με τους αραπηδες.αχαστο ειναι το οβερ εκει.θα την ξεπατωσουν την εθνικη.αντε γεια κοροϊδα.

  70. SPORT 24 - Media* » ΠΡΠΠ ή ΒΒΖΛ; έγραψε

    [...] Μην ξεχάσουμε ποτέ όμως την τεράστια προσφορά του. Ένα άρθρο που καλύπτει το κεφάλαιο που κλείνει. Τα σέβη μας στον [...]

  71. basketarios έγραψε

    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟΥΣ 11 ΜΟΝΟ ΟΙ 2 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΙΔΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…! ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΛΕΜΕ ”ΤΙ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ” ”ΠΟΣΟ ΑΜΠΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ” κτλ.κτλ . ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΠΑΙΚΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ,Ο ΞΕΝΟΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, Ο ΞΕΝΟΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ κτλ.κτλ… ΑΝΤΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΚΑΟΥΤΕΡ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ,ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ,ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ,ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ,ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ …, ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ, ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘ’ΕΞΗΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΛΑ….! ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΛΘΑΝ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΗΓΕ ΜΠΡΟΣΤΑ…! ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΦΟΡΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΚΛΗΜΑΤΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΑΠΡΑΞΙΑΣ…! ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΝΗΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗΣ ΣΑΜΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ…? Ο ΤΕΝ ΚΑΤΕ ΤΟΝ ΝΙΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΝΙΟΜΠΛΙΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΣΑΝΤΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΑΓΚΗΤΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ…! ΤΟ ΠΡΟΤΕΥΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ”ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ” ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΡΕΧΑΓΚΕΛ…! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ…

  72. panny έγραψε

    Εξαιρετικό άρθρο, συμφωνώ απόλυτα…

  73. thodoris έγραψε

    as poume oti h e8nikh kanei polla xronia na paei mountial(logiko.ama meinei o rexagel ki allo) den einai krima gia kapious paiktes na mhn paixoune?o ninhs prepei na ma8ei prota germanika ,na ftasei 32 xronon k meta ton perimenei mia labrh die8nh kariera,na mhn anisixei mexri ta 40 tou 8a ton fonazei sthn e8nikh o germanos!o papasta8opoulos 2 xronies sth seria A dn kanei gia thn e8nikh e?to paidi troei sidera.se liga xronia 8a pezei se korifaia omada alla sthn e8nikh einai ston pagko.eleos

  74. Danis έγραψε

    Bravo Otto eidixes se oli thn ellada oti exoume kalopliromeni, astoxi, argi, aparalogi kai diden kali paiktes…

    I krisi ine proto sto mialo kai meta sta podia, ti na kani o foukarias me tetia simperifora…

    Ade Otto ine kairos na paitaxis tin petseta, den se axizoune pia…

    Psila to kefali…

  75. liakos έγραψε

    Λαθη επι λαθων…Χρονιες παθησεις ενος προβληματικου ποδοσφαιρου…Λαθη στη κληση των παικτων…Αλλα ακομα κ ετσι…Με αυτο το υλικο που ταξιδεψε στην Νοτια Αφρικη μπορουσε καλλιστα ο Οττο να κατεβασει μια πιο ορθολογικη ενδεκαδα με ευστοχες αλλαγες…Ξερουμε οτι ο Κορεατες τρεχουν σαν μανιασμενοι κ γενικα ειναι κοντη ομαδα…Ξεκινας με ενα ωραιτατο 4-3-1-2 κλασσικο…Τζορβας , Κυργιακος - Παπασταθοπουλος να καθαρισουν ανετα τα στημενα μιας κ οι Κορεατες ειναι κοντοι…Βυντρα δεξια Σπυροπουλος αριστερα…Κοφτης ο Κατσουρανης,πιο μπροστα Καραγκουνης με Τοροσιδη που σαν χαφακι ειναι καλος ,ελευθερος ο Νινης μπροστα κ επιθεση ο Γκεκας με Σαλπιγγιδη…Απλο κ ορθολογικο…Η ουσια ειναι οτι σε αυτο το Μουντιαλ επρεπε να παμε με αλλο προπονητη…Ο κυκλος του Ρεχαγκελ εκλεισε…Μας εδωσε ταυτοτητα,μας οδηγησε σε 3 τελικες φασεις μεγαλης διοργανωσης,πηραμε ευρωπαικο αλλα ως εκει…Χρειαζομαστε ανανεωση…Ειναι τυχαιο που δεν εχουμε κλασσικο αριστερο χαφ στο ροστερ?Γιατι να παιζει αριστερα ο Τοροσιδης?Ας μεινουν χαμηλα οι τονοι γιατι θα ειναι ασχημο ενα ριμεικ του 94 ή του 2008…Ας παλεψουν οσο μπορουν γιατι η επομενη μερα θελει σηκωμενα μανικια απο τον κ. Πιλαβιο κ πολλη δουλεια για τη νεα εποχη…

  76. Akridas έγραψε

    Άργησα λίγο να γράψω αλλά anyway, όλοι είδαμε δυστυχώς την εθνική και τι ποδόσφαιρο έπαιξε

    τι έφταιξε -ξεκινάει η ανάλυση!-:
    1) ο Ότο έστησε την ομάδα με σκοπό όχι να παίξουμε μπάλα αλλά να καταστρεψουμε τον αντίπαλο…
    2) Δεν υπήρξε ούτε ένας διακριθείς από την ομάδα μας, αυτό ήταν μάλλον και το χειρότερο
    3) Το σύστημα του Ότο για να δουλέψει ποτέ είναι να βάλει πχ τον Χαριστέα φορ αντί του Γκέκα, τον Γκέκα και τον Σαλπιγγίδη πλάγιους να βοηθάνε
    4)Οι αμυντικοί κάναν κάθε λίγο τσαφ αλλά δεν είχαν και καθόλου βοήθεια απο τα χαφ μας που ήταν οι κόφτες μας οεο; τα χαφ δεν βοήθησαν καθόλου και στην επίθεση.
    5)Oι αλλαγές του Οτο δεν βοήθησαν την ομάδα, -όπως λέει και ένας φίλος- το στόπερ τον Καπετάνο περιέργως όμως ο μόνος που δοκίμασε ίγο να σπάσει την μπάλα πού τον θυμήθηκε, ο Πάτσα θα ήταν καλύτερη αλλαγή αν δεν έκανε αλλαγή με αυτόν τον Καραγκούνη έτσι χάσαμε εντελώς το κέντρο
    6)Μερικοί παίκτες που ξεκίνησαν είναι λάθος επιλογές, μερικοί δεν έπρεπε να έχουν πάει καν μουντιάλ
    Ο Γιούρκας έπαιξε φέτος 2 παιχνίδια, και έχει να παίξει μπάλα χρόνια…
    Ο Βύντρα στην θέση αυτή επανηλλειμένα κάνει τσαφ εδώ και πολλά χρόνια
    ο Σαμαράς ακούμπησε μπάλα;

    ένα είναι σίγουρο ότι ο Μαραντόνα έχει βάλει να του βρουν κασέτες με τον Καπετάνο να δει τι μπορεί να κάνει αυτός ο παίκτης!

    ελπίζω να παίξουμε καλύτερα και μπορεί να κερδίσουμε τους άλλους δυο!

  77. Αλεκος έγραψε

    φτανει με τους παιχτες-βετερανους που παιζουν στην Εθνικη…φτανει και με το Ρεχαγκελ…πηγαινετε σπιτι σας ολοι,
    φρεσκο αιμα στην Εθνικη και νεος προπονητης..
    Φερναντο Σαντος ετοιμασου!!!

  78. stratos έγραψε

    oloi kseroume oti oi ellines podosfairistes apo apopsi fysikis katastasis kai taxytitas einai kato tou metriou kai auto einai kati pou enas proponitis dyskola mporei na to allaksei.allo omos auto kai allo teleios diaforetiko na mou vazeis stin arxiki entekada paiktes pou dn exoun paixnidia sta podia tous(xaristeas,tziolis,seitaridis)kai na afineis ektos paiktes pou mporoun kati perissotero na dosoun opos o ninis i o salpiggidis(an kai arga ton thymithike).

  79. vangelis έγραψε

    apo bostoni amerikis opou eixa brethei to 94 stous 3 agones tis ethnikis pou kai tote o panagoulias eixe ferei oloi tin gerousia, kai eixe afisei ola ta paixtakia piso.
    i douleia tou proponiti den eine na gymanzei tous paixtes (yiauto exoume gymnastes) alla na tous etimazei psyxologika kai propantos na tous exei stin kalyteri thesi yia na nikisoun, kai 100% oloi symfonoun otoi o Germanos ekane polla lathoi oxi mono stin 11ada alla kai sto kalesma ton paixton den ebale tous paixtes se thesi yia na kerdisoun.
    den eine dynaton ethniki me 2 aristera back xaf(spiropoulo-tzavella–yiati den to peire) na pezei me dexiopodarous, den eine fisiki i thesi yia vintra kai toro, eine thesei anagkis, se kathe sentra allazoun podi kai ta klasmatta deuteroleptou eine goal i oxi.
    den eine dynato na thaveis paixti pou pezei dexi back stin omada tou na ton bazei kentriko back, ben eine dynato enas paixtis pou exei pexei 8 agones se 1 xrono kai den ksero posous se dio xronia (giourka-tzioli) na pezoun apo arxi se mia tetia diorganosi, den eine dynaton paixtes pou perpatoun stis omades na xekinoun stin ethniki (katsou eine nteforme to paidi), den einai dynato me grigori omada san tin korea na exeis exo to salpi (kai meta allagi na pexei aristera afou eine dexios), kai mesa o xaristeas pou eine(itan) mono yia center for kai den exei paixei paixnidia to teleutaio kairo.
    den eine dynato na afineis to mono dimiourgiko paixti kai oute allagi meta (xaneis 1-0 kai bazei amyntiko xaf) oso kai na leei oti eine epithetikos (omonia kyprou pezei), den eine dynato na bazei kapetanio pou pezei roumania (feugatos san apotiximenos apo ellada) na pezei se mountial. eine afisika pragmata pou kai emeis oi aploi filathloi ta blepoume, aporo ti agona eblepe o geros.
    xana to lathos tou pilaviou pou ton kratise yiati opios xerei mpala eblepe pos oi omada den trabouse, analogos me tous omilous eprepe na bgoume protoi kai to 08 kai tora ,aplos stathikame tyxeroi xana kai perasame me to zori. elpizo to astro na lampsei xana kai oi Ma…..s na petixoun aplos amfibalo, kaname ton allo Ma…a ton ollando na bgei sostos profitis.
    ps:eiem opados tou PAO alla pano apo ola eime opados tis ethniki ELLADOS

  80. blizard έγραψε

    Εγώ αδυνατώ πάντως να αντιληφθώ αν υπάρχει πραγματικά άνθρωπος που πιστεύει ότι ο οποιοσδήποτε άλλος προπονητής στον κόσμο θα κάνει κάτι καλύτερο με την Εθνική μας από ότι θα κάνει ο Ρεχάγκελ.

    Το πιο πιθανό είναι να ξέρουν όλοι πως καλύτερα να μείνει ο Ρεχάγκελ από το να έρθει ο Μουρίνιο πχ ….. τώρα γιατί γράφονται κάποια πράγματα είναι μυστήριο , ίσως γιατί απλά πρέπει να γράψουν κάτι ενδιαφέρον , ή άλλοι λόγοι που είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτοί.

  81. giorgos έγραψε

    Αν δεν κάνω λάθος, είστε από αυτούς που την επομένη του Ουκρανία - Ελλάδα 0-1 αποθεώνατε τον “αρχιτέκτονα” και αποδοκιμάζατε αυτούς που κάνανε κριτική στο απαράδεκτο ποδόσφαιρο (;) που παίζει η εθνική. Σε αυτή την ομάδα υπάρχουν παθογένειες που χρονίζουν και δεν πρόκειται για να θεραπευτούν γιατί εκτός από (αρκετά από) τα μέλη της, νυν και πρώην, που αρνούνται να δεχτούν κριτική, είστε και πολλοί δημοσιογράφοι που προσφέρετε απλόχερα “άσυλο” σε αυτή την κατάσταση. Το ανόητο επιχείρημα: δεν είναι δυνατό να θέλουμε να γίνουμε Βραζιλία. Λες και ανάμεσα στο υπερθέαμα και την κακοποίηση του αθλήματος που παρουσιάζει, ΠΛΕΟΝ, η εθνική του Ρεχάγκελ, δεν υπάρχει κάποια ενδιάμεση κατάσταση! `Η το μαύρο ή το άσπρο! `Η το ζενίθ ή το ναδίρ! Και βέβαια, καλού κακού, γίνεται και η υπενθύμιση ότι ο αυτός ο προπονητής μας οδήγησε στην κατάκτηση του EURO. Είναι η ίδια λογική που δεν αφήνει τη σύγχρονη Ελλάδα να πάει μπροστά, γιατί εστιάζει στους “εχθρούς” που δεν κατανοούν το μεγαλείο της χώρας που γέννησε τον πολιτισμό και άλλα ωραία αυτάρεσκα. Δεν κάνουμε κάτι λάθος εμείς, οι υπόλοιποι δε μας καταλαβαίνουν!
    ΑΝ, παρ’ ελπίδα, έρθει ένα “Χ” με τη Νιγηρία, θα αρχίσουν ξανά οι διθύραμβοι, για τους παιχταράδες και τον μεγάλο προπονητή, που τόσο τους αδικήσαμε! Για αυτό, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόοδος και επόμενη μέρα. Η εθνική μας θα είναι ένα κλειστό κλάμπ συγκεκριμένων ανθρώπων που θα είναι υπεράνω κριτικής.
    Ευτυχώς, υπάρχουν και κάποιοι που σκέφτονται αλλιώς. Την ίδια μέρα (19/11/2009) που και εσείς, μαζί με την πλειοψηφία των συναδέλφων σας τα βλέπατε όλα ρόδινα και ζητούσατε εξηγήσεις από τους επικριτές της εθνικής, ΣΤΟ ΙΔΙΟ site, ένας συνάδελφός σας τοποθετούσε τα πράγματα στη σωστή τους βάση: αν αμφιβάλλετε, διαβάστε το σχετικό άρθρο του Βαγγέλη Μπραουδάκη.

  82. Γιωργος Ηλιουπολη έγραψε

    Εχω την αίσθηση οτι ο κ. Ρεχαγκελ προσπαθεί να κάνει το Χαριστέα Βρύζα και τον Γκέκα Χαριστέα. Η χρησιμοποίηση του Τοροσίδη αριστερά θύμησε τον Γιαννακόπουλο, ενώ η εμμονή με το Σεϊταρίδη θύμησε δημόσιο υπάλληλο. Ο δε Σαμαράς αισθάνεται πολύς για να κάνει το χαμάλη, για το κέντρο της άμυνας, μόνο μια ερώτηση: έχουν ξαναπαίξει μαζί; Εχοντας τον Καραγκούνη κακό, πόνταρε στον Κατσουράνη του ΠΑΟ της αρχής της χρονιάς. Το δίδυμο Μήτρογλου-Νίνη δεν θα είχε περισσότερη κίνηση με κάτω τη μπάλα; (ξέρω, ο Μήτρογλου είναι αλλού, αλλά δεν μπορώ, θα σκάσω αν δεν το γράψω).

  83. Leftfield έγραψε

    Δυστυχώς φαίνεται ότι ελάχιστοι ποδοσφαιριστές έχουν μυαλό. Ο Νικοπολίδης ή ο Ζαγοράκης (που είχαν) γνώριζαν πότε πρέπει να αποχωρήσουν. Το ίδιο και ο Στολτίδης που κλήθηκε κάποτε με καθυστέρηση μερικών…αιώνων, και επέλεξε (κρίνοντας προφανώς και τις αντοχές του) να αρνηθεί την τιμή. Ποιοί δεν έχουν, και λειτουργούν σαν δημόσιοι υπάλληλοι, έχοντας μάλιστα πάρει τη φανέλα βασικού στο σπίτι τους, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ονοματιστούν.
    Από εκεί και ύστερα, σίγουρα ο Θεός δεν μπορεί να κοιμάται (ή αλλιώς “ο Όττο να έχει άστρο”) σε κάθε διοργάνωση. Και προτιμώ να πιστεύω ότι είναι πλέον οι “αλχημείες” του γερο-Όττο που δεν του βγαίνουν, κι όχι οτι πάσχει από το σύνδρομο ενός άλλου γνωστού γερο…παράγοντα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Διότι αν συμβαίνει το δεύτερο, η ξεφτίλα του ‘94 δεν θα είναι τίποτα μπροστά σ’ αυτή που έρχεται…

  84. O82 έγραψε

    Οι Κορεατες ΔΕΝ ειναι κοντοι..εχουν μεσο ορο υψους 1.82 κ κανενα παικτη κατω απο 1.77!
    Δειτε εδω

    http://www.fifa.com/worldcup/teams/team=43822/squadlist.html

    Αυτα τα οτι δηθεν κοντη ομαδα, θα τους σκισουμε με τα στημενα φανηκε οτι τα εγραφαν ολοι αυτοι οι πανεξυπνοι κ γνωστες του αντικειμενου ελληνες δημοσιογραφοι κ ισως τα ελεγαν κ οι Τοπαλιδης με τον Οττο που ειχαν λιωσει στη μελετη του αντιπαλου…ΕΛΕΟΣ.

    Ο Νινης ΠΡΕΠΕΙ να ειναι βασικος..οποιος χρειαζεται εξηγηση για αυτο δε ξερει μπαλα. Κυργιακος-Παπασταθοπουλος κεντρο αμυνας, δεξια Βυντρα, αριστερα Σπυροπουλος (αφου δε πηρε τον πρωτο στις ασσιστ Τζαβελλα που μπορουσε να παιξει κ στη μεση). Αμυντικο χαφ αυτη τη στιγμη στην εθνικη υπαρχει ΕΝΑ και ΠΡΕΠΕΙ να παιζει…ο Πριττας με τον Κατσουρανη διπλα του (λιγο πιο μπροστα), ο Νινης δεκαρι, ο Σαμαρας εξω αριστερα αφου δεν υπαρχει αλλος κ ν’αλλαζει θεση με το μικρο, ο Τοροσιδης δεξι χαφ κ ο Γκεκας ή Σαλπιγγιδης μπροστα. Ετσι θα χτυπαγε τη Ν.Κορεα. Τωρα με τους Νιγηριανους μαλλον θες 3 στην αμυνα αφου ειναι γρηγοροι κ λογικα θα παιξουν 4-3-3, Σπυροπουλο Βυντρα μπακ-χαφ, Πριττα Κατσουρανη αμυντικα χαφ, Νινη 10αρι κ Γκεκα Σαλπι μπροστα για να πας στις αντεπιθεσεις κ να γεμισεις την αμυνα κ το κεντρο. Αλλιως…5αρα!

    Και κατι ασχετο..αυτο το θεμα με τις μπαλες σε καθε μουντιαλ εχει καταντησει γελιο..Αυτη η αερομπαλα κανει ο,τι θελει απο τι στιγμη που θα βρει ειτε κατω ειτε πανω σε καποιο παικτη ενω εαν δε βρει πουθενα τη ψαχνουνε εξω απτο γηπεδο…στο επομενο να παιζουν με μπαλονι γεματο με νερο..γαμω το θεαμα!!

  85. F.N.G. έγραψε

    Δυστυχώς, όσο και να θέλω να υπερασπιστώ τον κ. Ρεχάγκελ (και το θέλω γιατί τον εκτιμώ πραγματικά με την προσφορά του στην Εθνική), δεν μπορώ. Σέβομαι απεριόριστα το γεγονός ότι μας έφερε στο Μουντιάλ, που από μόνο του είναι επιτυχία, αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω τα κακώς κείμενα. Η Εθνική δεν έδινε συχνά ευκαιρίες σε νέους παίκτες και ο Γερμανός εναρμονίστηκε πλήρως με αυτή την κατάσταση. Δε θεωρώ ότι η προπονητική καριέρα του Ρεχάγκελ πρέπει να τελειώσει εδώ, αλλά για να συνεχίσει πρέπει να μας δώσει τα ανάλογα δείγματα. Έχει κάνει λάθη και πρέπει να τα διορθώσει. Φυσικά δεν είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος… Όταν στην Εθνική καλούνται κυρίως οι “βετεράνοι” του ελληνικού ποδοσφαίρου, τότε αναπόφευκτα θα έχεις πρόβλημα. Αλλά ακόμα και εδώ κάποιοι πρέπει να εξυπηρετηθούν…
    Ελπίζω η ήττα από την Κορέα (ή η αυτοκτονία με αυτή) να “ταρακουνήσει” την κατάσταση και να μας προσγειώσει. Αλλιώς θα είναι σα να μην περάσαμε απ’το Μουντιάλ…

  86. γιωργος έγραψε

    Αγαπητοι αγανακτησμενοι αλλα σεμνα εκφραζομενοι ( ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ ) παδοσφαιορφιλοι .
    Ο Κος Καισαρης κανει ρεαλιστικα ενα διαχωρισμο μεταξυ ΡΕΧΑΓΚΕΛ στο συγκεκριμοενο παιγνιδι και ΡΕΧΑΓΚΕΛ της δεκαετιας…,

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑ ΧΑΡΙΣΕΣ …… ΚΑΙ ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ

    εκτιμω οτι ο μεσος…τηλεθεατης πρεπει να εβρισε 100 φορες τον προπονητη και 14 χ 30 = 420 τους παιχτες …σε αυτο το συγκεκριμενο ματς

    ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΛΑΚΥΝΣΗ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤOΠΟΙΗΣΗ ISO..2010

    εαν μας κατσει…κατι περιεργα-παραλογα και απροσμενα μαγικα θετικο με Νιγηρια…..τοτε εμεις οι ιδιοι θα αναθεωρησουμε….και θα ξαναβαφτισουμε ..παιχταραδες και προπονηταραδες….και θα ξεπλυνουμε….τη σκονη της ντροπης που ζησαμε προχτες….

    εγω ντραπηκα…

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΕΟΣ!!!!

  87. Γιάννης έγραψε

    Αγαπητοί δημοσιογράφοι,είναι καιρός να κόψετε τις μπούρδες.Μπορεί οι επιλογές του Ρεχάγκελ να ήταν περίεργες αλλά δεν ήταν η αιτία που χάσαμε.Με περίεργες επιλογές προκριθήκαμε στο Μουντιάλ,με περίεργες επιλογές πήραμε και το euro.Εκεί που ήσασταν να κράξετε;Στην επιτυχία κανείς,στην αποτυχία όλοι μάγκες και κράζουν.
    Ο μόνος λόγος που χάσαμε ήταν η θεά τύχη.Στο ποδόσφαιρο όπως και στη ζωή με την ικανότητα απλά θέτεις τις πιθανότητες.Το αποτέλεσμα όμως εξαρτάται μόνο απο την τύχη.Αν για παράδειγμα είχε μπει το σουτ του τοροσίδη στο ξεκίνημα το ματς θα είχε εντελώς διαφορετικη τροπή και όλοι οι θα μιλούσατε για θρίαμβο και Χερ Ότο κτλ κτλ κτλ.

  88. anonymoss έγραψε

    ΜΧ προφήτες ένα σωρό. Oταν η Λίβερπουλ έχανε 3-0 στο ημίχρονο από τη Μίλαν ο Μπενίτες έβαλε τον Χάμαν σε ρόλο αμυντικού χαφ κ Καίσαρη.
    Χαίρεται.

  89. ΝΙΚΟΣ έγραψε

    Κύριε Κώστα,
    Διάβασα με προσοχή τόσο το άρθρο σου με το οποίο συμφωνώ, όσο και τις επιστολές δηλώσεις διαμαρτυρίας των φιλάθλων της Εθνικής. Δεν ανήκω στην κατηγορία “πάνω - κάτω”, ανάλογα με τα αποτελέσματα της Εθνικής, αλλά δηλώνω φανατικός οπάδός της μπάλας. Μου αρέσει το τόπι να παίζεται έξυπνα με αποτελεσματικότητα και κυρίως με θέαμα. Ακόμη και το 2004 με “την μεγάλη επιτυχία της Εθνικής”, είμουν από τους λίγους και δεν έμεινα ικανοποιημένος από το θέαμα της πρωταθλήτριας Ευρώπης. Η μόνη αισιόδοξη σκέψη που έκανα τότε ήταν οτι ίσως ξεκινήσει (με αφορμή την μεγάλη διάκριση), επιτέλους όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Ολλανδία, Δανία, Γερμανία) δουλιά σε βάθος, στις υποδομές δηλαδή του ποδοσφαίρου στη χώρα μας. Δυστυχώς (επειδή τυχαίνει να είμαι και Πρόεδρος σε περιφερειακό ποδοσφαιρικό σωματείο), τα πράγματα πήγαν από το κακό στο χειρότερο. Οικονομική ενίσχυση κάτω από το μηδέν, εγκαταστάσεις τίποτα, φυτώρια ούτε συζήτηση, δηλαδή με δυό λόγια όλη αυτή η φούσκα έσκασε και το μόνο που έμεινε ήταν “η ανανέωση της συνεργασίας με τον Οττο”. Δεν είναι λοιπόν κάτι ξαφνικό αυτό που βλέπουμε. Είναι φυσικό αποτέλεσμα μιας εξάχρονης διαδικασίας ρουτίνας, με τα πάνω και τα κάτω της κακής από κάθε άποψη Εθνικής Ελλάδος, χωρίς φαντασία, χωρίς συγκεκριμένη τακτική και κυρίως χωρίς “νέο αίμα” που τόσο χρήσιμο είναι σε κάθε περίπτωση.
    Κλείνοντας το σχόλιό μου, εύχομαι (μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε), να πάρουμε οι υπόλοιποι τα μαθήματα που πρέπει από αυτή τη διοργάνωση, και όσοι υπάρχουν(;;;) που αγαπούν πραγματικά το άθλημα, να συμβάλουμε στο να αλλάξει επιτέλους αυτή η νοοτροπία. Να βλέπουμε δηλαδή την ομάδα να παίζει μπάλα, να χαίρονται οι παίχτες το τόπι και να καμαρώνουμε εμείς. Όσο για τους δημοσιογράφους της κρατικής τηλεόρασης και ραδιοφώνου, δεν χρειάζεται κανένα επιπλέον σχόλιο από την θλιβερή εικόνα που παρουσιάζουν οι ίδιοι, όταν προσπαθούν με το ζόρι να μας πείσουν οτι είμαστε ελέφαντες.

  90. Aksiepainorakoun έγραψε

    Να τον πω και εγώ τον πόνο μου.

    Αντικειμενικά ο Ρεχάγκελ είναι ο καλύτερος προπονητής που είχε ποτέ η εθνική Ελλάδος. Να ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ κάποτε να βρεθεί κάποιος άνθρωπος που να μπορέσει, με οιοδήποτε τρόπο, να πάρει τους κατά βάση μέτριους παίκτες που βγάζει η Ελλάδα και να μπορέσει να στήσει μια αξιοπρεπή ομάδα που τουλάχιστον να φτάνει να παίζει σε μεγάλες διοργανώσεις. Για εμένα η μεγάλη επιτυχία του κυρίου Ρεχάγκελ δεν ήταν ότι κατέκτησε το Εuro. Όχι, αυτό ήταν ένα θαύμα από αυτά που γίνονται μια στο τόσο και για το οποίο όση συμμετοχή είχε αυτός, άλλη τόση είχε και ο Θεός, η μοίρα, ο “μαγνητικός” Νικοπολίδης και το δοκάρι.

    Η μεγάλη επιτυχία του κυρίου Ρεχάγκελ ήταν η πρόκριση σε 3 από τις 4 μεγάλες διοργανώσεις για τις οποίες παίξαμε προκριματικά. Διότι το σεβασμό των αντιπάλων και την αναγνώριση δεν τα κατακτάς με ένα “τσαφ” αλλά με τη συνεχή παρουσία σου σε υψηλό επίπεδο. Με το επίπεδο των παικτών που διαθέτουμε, θεωρώ πως ο Γερμανός πέτυχε κάτι απίστευτα δύσκολο.

    Επειδή λοιπόν κάθισα και παρακολούθησα όλα τα παιχνίδια του Μουντιάλ, ακόμα και η ρημάδα η ΑΛΓΕΡΙΑ (τους πάω με χίλια αλλά είναι αμπαλούες σε γενικές γραμμές) είχε παίκτες (όχι έναν και δύο) που έπαιζαν σε μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες. Εμείς τι έχουμε; Έναν Γκέκα που παίζει σε μια μικρομεσαία γερμανική ομάδα και ένα Σαμαρά που παίζει Σκωτία. Δε λέω, καλά παικτάκια αλλά όταν αυτοί είναι ό,τι καλύτερο διαθέτεις και ακόμη και αυτοί ΔΕΝ παίζουν καλά, τότε βράσε ρύζι.

    Το ατόπημα του Ρεχάγκελ είναι ότι δεν πήρε έστω αυτό το λίγο που μπορούσε η ομάδα, το οποίο ίσως να ήταν αρκετό για να αντιμετωπίσει τα σούπερ-τρεχαντήρια από την Ασία. Ό,τι μπορούσε έκανε με τις εμμονές του και την χαντάκωσε την ομάδα ακόμη περισσότερο. Δεν θα αλλάξει και ας μην του ζητάμε να αλλάξει. Τόσο μπορεί ή μάλλον αυτό μπορεί και αυτό κάνει. Ας τον αλλάξουμε και μακάρι να δούμε καλύτερο χαϊρι. Διότι προσωπικά είμαι υπέρ της αλλαγής του όχι επειδή πιστεύω ότι ο νέος προπονητής θα φέρει μεγαλύτερες επιτυχίες αλλά επειδή περιμένω να ξαναδώ την Εθνική να παίζει ορθολογικά κι ας μη της βγαίνουν τα παιχνίδια.

  91. ΠΡΠΠ ή ΒΒΖΛ; | Ειδήσεις και Νέα της Ελλάδος έγραψε

    [...] Μην ξεχάσουμε ποτέ όμως την τεράστια προσφορά του. Ένα άρθρο που καλύπτει το κεφάλαιο που κλείνει.Τα σέβη μας στον [...]

  92. κωνσταντίνος έγραψε

    makria apo klapses kai odirmous

  93. endeka έγραψε

    Kala ta vazoume oloi me ton Oto, alla as min xehname oti o anthropos perni 1 ekatommirio Euros gia na ine proponitis tis Ethnikis, apo tous ipsiloterous misthous proponiton tou Mundial. An ta sholia ine afta gia ton Oto, gia EPO, Pilavious ti tha eprepe na ine ? Aftoi den ton hrisoplironoun ? Aftoi den ton axiologoun ? Mipos telika ehoume to podosfairo kai ton proponiti pou mas axizi ?

Αφήστε το σχόλιο σας