Και το νιμού της Τζούλιας χτενίζεται
δημοσιευμένο από τον : kaisaris στην κατηγορία Γενικά
Όπως ακριβώς το λέει η παροιμία: Ο κόσμος καίγεται και το νιμού της Τζούλιας, χτενίζεται. Η χώρα έχει, ήδη, χρεωκοπήσει κι εμείς ψάχνουμε να βρούμε το κουτί με τα σπίρτα: Αν θα περάσει ο Ολυμπιακός στο Καυτατζόγλειο, αν θα κάνει η ΑΕΚ στο Αλκαζάρ την τέταρτη σερί νίκη της και πόσα γκολ θα βάλει ο Σισέ στο Καυτατζόγλειο.
Η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, μπορεί να αποτυπωθεί με σαφήνεια αν τη δούμε διαχρονικά σαν σκυταλοδρομία. Όπως ένας δρομέας δίνει την σκυτάλη στον άλλον, έτσι και ο κάθε πρωθυπουργός έκανε το ίδιο. Παραλάμβανε την σκυτάλη του χρέους από τον προηγούμενο και την έδινε στον επόμενο.
Ο τελευταίος, όμως, ο Κ.Καραμανλής και όχι μόνο λόγω βάρους δεν άντεξε. Πέταξε τη σκυτάλη στο ταρτάν, την κοπάνησε και έφυγε. Εγκατέλειψε. Ο Γ.Παπανδρέου που την πήρε και τη σήκωσε, επί της ουσίας δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Τζάμπα τρέχει. Η Ελλάδα, σαν Οικονομία, έχει ακυρωθεί. Είναι εκτός αγώνα.
Το χρέος των 300 δις ευρώ, δεν μπορεί να καλυφθεί με τίποτα. Ακόμα κι αν το ένα πακέτο τσιγάρα φτάσει δέκα γιούρο και η αμόλυβδη δυο ευρώ.
ΓΙΑ την Ελλάδα ίσχυε μέχρι τώρα το σλόγκαν του ποδοσφαίρου που είχε εφαρμοστεί με επιτυχία στην ΑΕΚ: Ο επόμενος πληρώνει για τον προηγούμενο. Και κάθε ένας, που ερχότανε κι έφευγε, χρέωνε ακόμα περισσότερα.
Μέχρι που μέσω του Άρθρου 44, το κοντέρ μηδένισε. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όμως, και στις Τράπεζες δε γίνονται αυτά. Άπαξ και χρωστάς, θα πληρώσεις. Δε γράφονται τα χρέη στο χιόνι. Αργά ή γρήγορα εξωφλούνται. Η ΑΕΚ μπορεί να γλίτωσε τη διάλυση και τον υποβιβασμό στην Δ Εθνική, αλλά η διάλυση της Ελλάδας είναι γεγονός. Το μοναδικό κοινό σημείο είναι ότι οι δράστες και στη μια περίπτωση και την άλλη, κυκλοφορούν ελεύθεροι.
Καμιά συνέπεια για τον Μάκη Ψωμιάδη, καμιά συνέπεια για Σημίτη-Καραμανλή και τα οικονομικά επιτελεία τους.
Κι ο Ψωμιάδης, τουλάχιστον κάθισε στο σκαμνί του κατηγορουμένου. Οι πολιτικοί προστατεύονται από το νόμο περί ανευθυνότητας Υπουργών. Και να’ θελε η Δικαιοσύνη να τους αγγίξει δεν μπορεί.
ΕΝΑ είναι το σίγουρο. Τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα. Είμαστε στην αρχή. Κι έχουμε δρόμο μπροστά μας. Όχι εμείς οι παλαιότεροι. Οι νέοι. Για δεκαετίες. Η σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας, χωρίζεται, πλέον, σε δύο περιόδους. Στην Προ 2010 και στην Μετά 2010.
ΟΣΟ κι αν ακούγεται σαν κοινοτοπία, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο με το χθες. Ακόμα μεγαλύτερη ανεργία, ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, ακόμα μικρότεροι μισθοί, ακόμα λιγότερα εργασιακά δικαιώματα, ακόμα περισσότεροι άνθρωποι στο περιθώριο. Με μια λέξη, φτώχεια.
Τα λεφτά από την ληστεία και την σπατάλη της ελληνικής Οικονομίας, έχουν χαθεί οριστικά και αμετάκλητα. Δεν γυρίζουν πίσω. Δεν επιστρέφονται.
Κι όταν σαν χώρα δεν παράγεις, σχεδόν τίποτα, δεν έχεις καμιά ελπίδα για το μέλλον.
ΔΕΝ πρόκειται για κάτι πρόσκαιρο, ή παρωδικό. Μακάρι να ήταν έτσι. Με τα ψέματα ζούσε η χώρα και τα ψέματα τελείωσαν. Μια και καλή. Από τη γενιά των 700 ευρώ, περνάμε στις επόμενες γενιές που θα ψάχνουν να βρουν αυτά τα 700 ευρώ και δεν θα τα βρίσκουν.
Αν και το πλέον πιθανό σενάριο, είναι ότι θα επιστρέψουμε στη δραχμή. Ούτε φταίνε οι κακοί Γερμανοί, που κάνουνε πλάκα με τον πόνο μας. Οι φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί για την χρεωκοπία της χώρας είναι οι Έλληνες. Αυτοί που πάνω από το 80% του ελληνικού λαού χειροκροτεί, ψηφίζει και εμπιστεύεται κάθε φορά στις εκλογές.
Δεν ήρθαν όλοι αυτοί ούτε διά της βίας, ούτε διά των όπλων στην εξουσία. Ο λαός επέλεξε αυτούς που τον λήστεψαν

Feed
4 Μάρτιος 2010 στις 8:47 μ.μ.
Kλάφτα χαράλαμπε είμαστε τελικά ρε σεις. Αστα στο διάολο είμαστε.
4 Μάρτιος 2010 στις 9:03 μ.μ.
FILE KALA TA LES DUSTUXWS OMWS KAI SU TA LES OMORFA LOGW THESEIS KAI SE KATALABAINW DE PEIRAZEI , ALLA DUSTUXWS OPWS TA LES EINAI EMEIS TOUS PSUFISAME KAI MAS KANAN MPOURDELO
4 Μάρτιος 2010 στις 9:06 μ.μ.
Δεν γίνεται να στείλουμε επιστολή διαμαρτυρίας στην Ε.Ε. για τα καθίκια που μας κάθονται στο σβέρκο? Έτσι κι αλλιώς, ό,τι καλό έχει γίνει στην Ελλάδα, από την Ευρώπη επιβλήθηκε. Δεν γίνεται καμιά μήνυση κατά παντός υπευθύνου? Οι Ευρωπαίοι δεν έχουν υποχρέωση να ζητήσουν τα λεφτά τους πίσω από τους διαχειριστές? Γιατί να την πληρώνει ο, κατά τ’ άλλα, μαλακάρας Έλληνας? Ο τρελός, απαλλάσσεται λόγω ακαταλόγιστου. Αυτοί όμως το ξέρανε καλά το κόλπο με τις βίλες και τις Φερράρι από τα Ευρωπαϊκά λεφτά.
4 Μάρτιος 2010 στις 9:49 μ.μ.
Επιτελους καποιος λεει την αληθεια……
“Ο λαός επέλεξε αυτούς που τον λήστεψαν……”
Οι Κινεζοι εχουν ενα ρητο που λεει ” Ειθε να ζησεις σε ενδιαφεροντες καιρους”. Τετοιο πραμα εχω αποδεχθει οτι δε θα ζησω. Δεν υπαρχει κανενα μελλον σ’αυτον τον τοπο….
4 Μάρτιος 2010 στις 10:18 μ.μ.
Εχεις δικιο.και παλι οι ελληνες ομως αυτους θα ψηφισουν οποτε τι τα συζηταμε.και φαι να μην εχουν αυτους θα ψηφισουν.δεν εχουν δικη τους αποψη οπως τους εχουν μαθει και απο την νεολαια δεν ασχολειται κανενας.καλυτερα ας φυγουμε απο το ευρω..
4 Μάρτιος 2010 στις 10:46 μ.μ.
gia to filo costa pia e.e tous megalyteroys kleftes les twra? ypeu8ynoi gia th katastash ths xwras eimaste oloi oxi mono epeidh tous pshfisame alla kai epeidh tosa xronia anexomaste ta panta mesa se ena klima wxaderfismou kai kanape profesoroi toy kana-peos hmaste kai kala na pa8oyme ap th stigmh pou oi perisoteroi asxolountai me th julia kai ksexnane oti ex8es ginan exagelies gia ta nea metra autoi hmaste kalhnyxta kai kala mamhsia
4 Μάρτιος 2010 στις 10:58 μ.μ.
Όχι κύριοι δεν είναι ακριβώς όπως τα λέτε, (θα είναι αν καθόμαστε και μοιρολατρούμε ακατάπαυστα), αν βγούμε όλοι στο δρόμο και τους αναγκάσουμε να πληρώσουν αυτοί που έχουν κλέψει τότε θα μας φοβηθούν.
Η ιστορία γράφεται στους δρόμους και όχι στα σαλόνια. Αυτό που μένει να κατανοήσουμε είναι ότι το πρόβλημα είναι σύμφυτο του συστήματος και ο μόνος δρόμος είναι η ανατροπή του…
4 Μάρτιος 2010 στις 11:31 μ.μ.
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΓΙΟ ΣΚΟΠΟ.
ΚΟΙΝΩΣ ΞΕΦΤΙΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
5 Μάρτιος 2010 στις 12:38 π.μ.
ΛΑΘΟΣ….οταν μιλατε οτι φυσικοι και ηθικοι αυτουργοι της υποτιθεμενης χρεοκοπιας(μιας και δεν υφισταται κατι τετοιο,και σταματηστε να τρομοκρατειτε τον κοσμο)οτι ειναι οι ελληνες να ειστε πιο συγκεκριμενος..διοτι ειναι οι ελληνες πολιτικοι και οχι ο ελληνικος λαος…ολοι και οι 300 εκει μεσα…εχουν βολευτει ολοι κλεφτες πισω απο την βουλευτικη ασυλια…κατι ηξεραν και ψηφησαν και οι 300 να μην μπορει να τους αγγιζει ο νομος…κωλοκρατος…Ακου εκει 4 χρονια βΟλευτης και μετα παιρνεις βουλευτικη συνταξη 3,500 το μηνα και αλλοι δουλευουν μεχρι τα 65…ΖΩΑΔΙΑ ΟΛΟΙ….οποιος χρωστα πρεπει να πληρωνει,γιατι τα χρωστουμενα στην αεκ εγω και εσυ τα πληρωσαμε…ναι να παει Δ εθνικη γιατι να πληρωνω εγω τα χρωστουμενα της καθε αεκ..αλλα πως…ειναι δυνατον να πεις στους οπαδους-ψηφορους των μεγαλων ομαδων οτι η ομαδα τους θα παει Δ??????????….κατι τελευταιο για τα μετρα…οκ τα πηρε τα μετρα η κυβερνηση με σκοπο να παρει δανειο 50 δις με χαμηλο επιτοκιο…καλως αλλα το θεμα ειναι τι θα τα κανει αυτα λεφτα…???θα τα ριξει στην αγορα ωστε να κινηθει???ή θα κανει το εγκληματικο λαθος να τα παρει για να μπαλωσει αυτα που χρωσταμε…????ειμαι πραγματικα πολυ περιεργος….ελπιζω μονο να μην απογοητευσουν και εξαπατησουν ξανα τον λαο γιατι η ανοχη εχει και τα ορια της…….
5 Μάρτιος 2010 στις 12:44 π.μ.
Η ευρώπη, η ΕΟΚ δεν έχουν άρθρο 44 να υπαχθούμε?
Οσο για την Τζούλια και το νινί της κακή τσόντα αδελφέ μου… Χωρίς έμπνευση… κακή χώρα, κακή τσόντα
5 Μάρτιος 2010 στις 12:57 π.μ.
swstos o kaisaris meta apo athlia artha, PAME APO TO KAKO STO XEIROTERO KAI DEN KSERW SE PIO SHMEIO THA KATALIKSOUME, ELPIZW NA PANE OLA KALA,
(PALI EGRAPSE TO ONOMA TOU CISSE ELEOS….)
5 Μάρτιος 2010 στις 1:07 π.μ.
οσοι τους ψηφιζαν ολα αυτα τα χρονια ειναι συνενοχοι.
5 Μάρτιος 2010 στις 1:13 π.μ.
to arhtro sou filtate kaisarh(an k s eixa sxoliasei arnhtika se kana 2 prohgoumena)me vriskei apoluta symfwno.emeis oi aploi polites plhronoume tis lamogies twn politikanthdwn k twn synafiwn tous.dystyxws dn uparxei kana antistoixou tupou arhtro 44 sthn europaikh enwsh?na kanoume mia anadiorganwsh mia Nea Ellada opws Neos Paniwnios.h ousia filoi mou einai oti pasxoume edo k xronia apo atimwrhsia gi ayto k ginontai ola ayta.dn uparxei proedreyomenh koinouleytikh dhmokratia.to politeyma mas edo k xronia einai oligarxia.nomothetoun oi isxyroi uper tous .
5 Μάρτιος 2010 στις 1:18 π.μ.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΙΣΑΡΗ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΣ ΜΟΥ Η ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ…? ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΟΙ ΓΡΑΒΑΤΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΤΡΩΓΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ…! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ…? ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΘΕ ΜΠΑΓΚΑΛΟΟΥΖ ,ΞΕΝΩΔΟΧΕΙΑ,ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ,ΒΙΛΛΕΣ,ΠΙΣΙΝΕΣ,ΕΞΟΧΙΚΑ,ΙΛΟΥΣΤΡΑΣΙΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜ..ΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ…? Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΕΡΕΥΣΕ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙΣΑΡΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΗΝΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ…! ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΑΘΩΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝΙΖΟΥΝ …! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ….!
5 Μάρτιος 2010 στις 1:25 π.μ.
Τι μου λες τώρα εσύ……… Djibriiiiiiiiill Cisseeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!
5 Μάρτιος 2010 στις 1:31 π.μ.
Ti xtenizetai… Glompos htane !!!
5 Μάρτιος 2010 στις 3:19 π.μ.
Γινετε ν’ αγορασει καποιος την Ελλαδα και να πληρωνουμε ενοικιο? Να μας κυβερνα καποιος αλλος ρε παιδι μου. Γινετε?
5 Μάρτιος 2010 στις 3:45 π.μ.
Η σαμάνια τι μάρκα ήταν? το είδα 5 φορές και δεν το κατάλαβα
5 Μάρτιος 2010 στις 3:50 π.μ.
Ενα πολυ καλο αρθρο σε μια εγκυρη εφημεριδα του εξωτερικου παρουσιαζει τα πραγματα λιγο πιο αισιοδοξα.Παραθετω τον συνδεσμο
http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/john-lichfield/john-lichfield-a-lesson-son-in-crisis-and-paradox-1899559.html
Δυστυχως εγω τα βλεπω οπως ο Καισαρης.Αντε να δουμε…
5 Μάρτιος 2010 στις 4:17 π.μ.
Για ήρεμα λίγο ρε παιδια, μόνο οι πολιτικοί φταίνε (ποιός τους ψήφισε;)
Για το αίσχος της οικονομίας φταίει κατά βάση ο μέσος Έλληνας. Του δίνουν, του δίνουν και αυτός δεν έχει το μυαλό να πει όχι.
Φοροδιαφεύγει, δεν είναι παραγωγικός/’ανταγωνιστικός’ (αδόκιμος κατ’εμέ όρος αλλά χρησιμοποιείται ευρέως), με ελάχιστο πνεύμα επιχειρηματικότηατας (το όνειρο έιναι να δουλεύεις για κάποιον άλλο, η μοίρα σου είναι συνδεδεμένη με το αφεντικό σου - αν αυτός τα κάνει σκατά, καταστράφηκες κι εσυ) και σε μία οικονομία που παραπαίει τα τελευταία 50 χρόνια.
Παρ’όλα αυτά και τα ΚΑΠΗ τα θέλει, και το ΚΕΠ το θέλει, και δωρεαν περίθαλψη/παιδεία θέλει και γενικά να απολαμβάνει ένα κοινωνικό κράτος που είναι ανήκουστο στο δυτικό κόσμο και μόνο 2-3 σκανδιναβικές χώρες μπορούν να παρέχουν (οι οποίες παράγουν, δεν έχουν αμυντικές δαπάνες και έχουν έσοδα απο φυσικούς πόρους όπως πχ η Νορβηγία). Θέλει και την πολυτέλεια του, επίπεδο ζωής που συχνά ο μέσος Κεντρικοευρωπαίος δε το έχει φανταστεί (μιλάω για την εμμονή με τα είδη πολυτελείας σε ρούχα, αυτοκίνητα, αναψυχη) και να το σκάει και το 500αρικο στα μπουζούκια το Σάββατο και έχει καταλήξει να χρωστάει σε όποιον έχει μπλοκάκι και γράφει.
Τέλος, αντί να αυτοχαστουκιστεί 5-10 φορές μέχρι να συνέλθει και να αντιληφθεί οτι η χώρα έχει περι το 1200% περισσότερους δημόσιους υπάλληλους απο αυτούς που χρειάζεται και οτι δεν υπάρχει νόημα πλέον στη φράση ‘Έλληνας αγρότης’ (διοτι αδυνατεί να ανταγωνιστεί - καλύτερος όρος: να δικαιολογήσει οικονομικά την ύπαρξη του - ακόμα και τους Αργεντίνους, οι οποίοι παρά τογ γεγονός οτι είναι στην άλλη καρη του κοσμου, έχουν απέραντες εκτάσεις, καλό κλίμα και φθηνά χερια. Η ελληνική αγροτική παραγωγή πρέπει να περιοριστεί στα προϊόντα ονομασίας προέλευσης, το λάδι, και τα λεγόμενα niche προϊόντα, όπως κρόκκος Κοζάνης κλπ). Το ελληνικό κράτος ‘αποζημιώνει’ (!), αν και πρέπει να σημειωθεί οτι δεν είναι το μόνο στην Ευρώπη, τον αγρότη αν ο καιρός το καταστρέψει τη σοδειά. Εν ολίγοις, ο αγρότης επιχειρεί και το κράτος αναλαμβάνει όλο τον επιχειρηματικό κίνδυνο. Αν πάει καλά το εγχείρημα, ο αγρότης εισπράττει αν όχι, το κράτος πληρώνει. Με την ίδια λογική, το κράτος θε πρέπει να χρηματοδοτεί το Τζόκερ και το Πάμε Στοίχημα: αν σου κάτσει, έγινες, αν πας κουβά, σε αποζημιωένι το κράτος.
Τέλος πάντων, είναι δραματική η κατασταση. Καλό θα ήταν να βλέπουμε και την καμπύρα μας που και που. Οι πολιτικοί, που οι ίδιοι οι πολίτες ψηφίζουν είναι μόνο τα σπυράκια στο πρόσωπο, πίσω υπάρχει ολόκληρη καμπύρα, όλη δική μας.
5 Μάρτιος 2010 στις 8:57 π.μ.
Δεν χτενίζεται.Που το είδες εσυ αυτό; Αλλη ταινία είδα εγώ ;
Απλα ΣΑΜΠΑΝΙΖΕΤΑΙ (καινούργια έκφραση που θα αφήσει εποχή στην Ελλάδα μετά το 2010).
Ασχετο ο Γιώργος δεν ήταν υπουργός του Σημίτη η εγω δεν θυμάμαι καλά? Μήπως κανω λάθος αλλα έχω την εντύπωση οτι Σαμπανιζόταν και αυτός τόσα χρόνια μαζί με τον Ελιά και τον χοντρό.Αν δε ήξερε την κατάσταση πάλι Σαμπανιζόταν.διπλά…
5 Μάρτιος 2010 στις 9:14 π.μ.
Συμφωνώ με το άρθρο σου. Όμως πιστεύω ότι η παρούσα κρίση θα μας βγει μακροπρόθεσμα σε καλό. Όλες τις προηγούμενες δεκαετίες καταναλώναμε πολύ περισσότερα απ’ότι παράγαμε σαν Ελλάδα. Για παράδειγμα, η μητέρα μου όταν διορίσθηκε στο δημόσιο τη δεκαετία του 1980 (μαζί με εκατοντάδες χιλιάδες) έπαιρνε 30 χιλ και σε 3 χρόνια έφτασε τις 75 χιλ. Ήμουν μικρός και θυμάμαι ότι αποκαλούσε Θεό τον μακαρίτη τον Ανδρέα. Δυστυχώς όμως όλα γίνονταν με δανεικά. Ο Παπανδρέου έπαιρνε τις ψήφους αλλά η Ελλάδα υπερχρεωνόταν. Τα τελευταία χρόνια δανειζόμαστε 50-60 δις € ετησίως (και με αυξανόμενο ρυθμό) από τα οποία 12 δις είναι μόνο για τόκους. Τα πράγματα είναι τραγικά. Υποσκάπτεται το μέλλον το δικό μου, των νέων ανθρώπων (όπως σωστά λες) αλλά και του 17 μηνών γιου μου.
Η φυγή Καραμανλή και η ανάληψη της εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ έγινε κατόπιν συζητήσεων Καραμανλή - Παπανδρέου και επιχειρηματιών. Έπρεπε να ληφθούν πρωτόγνωρα σκληρά μέτρα, τα οποία μόνο το ΠΑΣΟΚ μπορεί να πάρει δίχως σοβαρές αντιδράσεις. Ελέγχει με τους κομματικούς Παναγόπουλο - Παπασπύρου τη ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ καθώς και τα περισσότερα Εργατικά Κέντρα, άρα οι οργανωμένες αντιδράσεις θα είναι ελεγχόμενες. Επίσης τα ΜΜΕ από τον Οκτώβρη προετοίμαζαν τον κόσμο για τα επερχόμενα μέτρα (ρίχνοντας όλο το φταίξιμο στη ΝΔ, ενώ οι ευθύνες είναι διαχρονικές και όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων δεκαετιών), τα οποία είναι αναγκαία και σωστά.
Όπως σωστά είπες το 2010 θα είναι χρονιά ορόσημο. Τώρα κατανοήσαμε το τεράστιο πρόβλημα και ότι για δεκαετίες στρουθοκαμηλίζαμε. Ο Θεός της Ελλάδας να βάλει το χέρι του.
5 Μάρτιος 2010 στις 10:13 π.μ.
Πολύ σωστό άρθρο, νομίζω αποτυπώνει τις σκέψεις όλων μας. Το θέμα είναι να μην μενουμε στις επικρίσεις και να κάνουμε πράξη αυτά που πιστεύουμε: Όχι στο λάδωμα, στο βόλεμα, στο ρουσφέτι, στο στενό συμφέρον μας κτλ. Όταν βλέπεις άνθρωπους να σου λένε “το συμφέρον μου είναι με το ταδε κόμμα”, τρέχουν καθε εκλογές γι’αυτούς και τώρα τους κόβουν τον 14ο μισθό τότε τι να πείς; Μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι κτλ.
5 Μάρτιος 2010 στις 10:43 π.μ.
Μονο οι αλλοι φταινε ε;;@ file mou dn ksero an tha to pareis egwistiko ayto pou tha sou po ,apla epeidh eimai realisths k praktikos antropos kai epeidh dn anhkw s ayth th kasta atomwn pou aneferes se merikes periptwseis, dn fero eytyhynh gia to katanthma ayto.symfwno apoluta oti h pleiopshfia twn ellhnwn einai asyneidhtoi k wxaderfistes sthn kathimerinothta tous ,sumperilamvanomenou k ths ergasias tous,kati pou dysxairenei thn leitourgikothta twn upoloipwn.to vasiko meridio eythynhs pou tous analogei k ekei tha symfwnhsw einai stis ekloges.otan meta apo 4 xronia tragika diakuvernhshs ths neas dhmokratias ksanapsifizeis to idio komma e..tote eisai mazoxisths k dn dikaiouse meta na kritikareis gia ta kakws keimena ths elladas.
5 Μάρτιος 2010 στις 10:50 π.μ.
Καίσαρη καιρός να διαβάσουμε και κάτι σοβαρό από την πένα σου.
Τα μέτρα δεν είναι “αναγκαία και σωστά” παιδιά. A disaster waiting to happen είναι όλη η ιστορία και μη θεωρείτε σωστό να αφαιρούνται από τους εργαζόμενους δικαιώματα που κατέκτησαν με αγώνα και κόπο. Μην μπαίνετε κατευθείαν στην λογική του συμβιβασμού και της παραίτησης.
Πείτε απλά ότι το παραμύθι τέλειωσε και ότι τώρα θα την πληρώσουνε όλοι εκτός από εκείνους που διαχειρίστηκαν την κατάσταση. Πόσο σωστό και δίκαιο το βρίσκετε αυτό;
5 Μάρτιος 2010 στις 11:06 π.μ.
kaisara xthes ekana tjiro 7,5 e proxthes 1,5 para prohtes 0.5 to hdio kai thn prohgoumenh..alhthia lew magkes…loipwn esei re kesara posa bgazeis,xwris na lew oti den ta aksizeis……..
5 Μάρτιος 2010 στις 11:07 π.μ.
Συμφωνώ απόλυτα με τον “μόνο οι άλλοι φταίνε ε;;”. Μόνο που θα διόρθωνα το “μόνο” σε “πάντα”. Και εξηγούμαι : ΠΟΙΟΙ είναι οι γιατροί, υδραυλικοί, δικηγόροι, εστιάτορες, ηλεκτρολόγοι, μαγαζάτορες, δάσκαλοι ιδιωτικών μαθημάτων, κ.λπ.,κ.λπ.,κ.λπ. που επί 10ετίες φοροδιαφεύγουν και εισφοροδιαφεύγουν ? ΠΟΙΟΙ είναι οι υπάλληλοι πολεοδομίας, πολιτικοί, εφοριακοί, γιατροί, κ.λπ.,κ.λπ. που παίρνουν μίζες, φακελάκια, “γρηγορόσημα”, κ.ο.κ. ? ΠΟΙΟΙ είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι που ζητάνε ρουσφέτι να διοριστούν στο Δημόσιο για να “βολευτούν”? ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που κάνουν λαθρεμπόριο π.χ. καυσίμων ? ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που περνάνε την ημέρα τους στην καφετέρια αρνούμενοι να δουλεψουν ? ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που με κάθε (καθημερινή ευκαιρία “πηγαίνουν παραλία”, στις ταβέρνες, κ.ο.κ. ? ΠΟΙΟΙ είναι οι αγρότες που εισπράτουν δις ευρώ επί 10ετίες και αντί να βελτιώσουν ή/και αλλάξουν τις αντιοικονομικές καλλιέργειες ξοδεύουν τα χρήματα σε “κούρσες” και στα στριπτηζάδικα κάθε επαρχιακής πόλης ? ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που αγοράζουν καμένα οικόπεδα ή μπαζωμένα ρέματα και κτήζουν αυθαίρετα, μέχρι να “νομιμοποιηθούν”? ΠΟΙΟΙ είναι οι πολιτικοί και ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που τους ψηφίζουν? (ο κατάλογος είναι ατελείωτος, γι’ αυτό και σταματώ ενδεικτικά εδώ). ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ. ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΤΑΙΜΕ. Κανένας άλλος, ούτε Γερμανός, ούτε Γάλλος, κ.λπ. Όταν θα μάθουμε να αναλλαμβάνουμε την ευθύνη των πράξεων μας, τότε ίσως έχουμε ελπίδα για κάτι πραγματικά καλύτερο.
5 Μάρτιος 2010 στις 12:09 μ.μ.
vasika fylaki na pane aytoi oloi pou ta fagane.
episis prepei na vgoune oloi stous dromous kai na ta spasoune ola mpas kai paroun grammi poios exei tin eksousia
kai triton apoxi stis epomenes ekloges olo to eklogiko swma kai oxi tzampa magkes me sxeseis rousfetiou kai katoxyrwsi sto dimosio.tote tha doume ti tha ginei.
5 Μάρτιος 2010 στις 12:13 μ.μ.
ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ….
ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΤΕΤΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝΕ…
5 Μάρτιος 2010 στις 12:26 μ.μ.
pws na mhn peraseis tetoia metra (opws 8elei ta leei kaneis aparaithta , antilaika , otidhpote ) otan mia tsonta poylaei san trelh. autoi eimaste dustyxws. kai as mhn ginomaste patriwtes otan mas krazoun oi germanoi gt sthn telikh dikio exoun.peite moy kati sovaro poy exoun kanei oi politikoi mas . einai anaksioi na uperaspistoun tin istoria mas(Macedonia).
otan exeis tetoious na se kyvernan ti mporei na perimenei kaneis. tote lae vasanismene auto soy aksizei .. na soy paroun auto poy dikaiouse , skase loipon kai douleve gia 1 kommati pswmi
5 Μάρτιος 2010 στις 12:28 μ.μ.
Μπράβο ρε Μιχάλη. Όλα όσα λες είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! Από εμάς ξεκινάν όλα τους τεμπέληδες και μίζερους έλληνες που το μόνο που κοιτάμε είναι η καλοπέρασή μας και η τσέπη μας. Δεν σας φταίνε οι κυβερνήσεις κύριοι. Η νοοτροπία μας φταίει που δεν θα αλλάξει ποτέ. όσο για την Τζούλια….χάλια μαύρα.Ούτε μια…ταινία της προκοπής!!!ΑΡΗΣ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ -ΤΟΥΜΠΑ-SUPER 3
5 Μάρτιος 2010 στις 1:05 μ.μ.
telika re sy kaisari kali kouventa anthrwpos apo tin pena sou den tha diavasei!aman me auti tin katastrofologia!kai poso mallon aman pou oloi oi asxetoi exoun kai apopsi!kai oxi apopsi gia tin katastasi pou safws epivaletai an thes na exoume oloi,omws apopsi tou typou ‘falirisame,katastrafikame,trexte na swtheite’ ktl ktl ktl.xalarwste pia!ena kratos den peftei etsi eukola katw…idiaitera ena kratos pou anikei stin e.e.oi koryfaioi oikonomologoi exoun proteinei tropous pou mporei na vgei i ellada apo tin krisi kai auta ta metra efirmwsan!den tha vgoume aurio-methaurio…tha akolouthisoun 2-3 dyskola xronia kai tha vgoume.kai tin e.e. den tin symferei na xrewkopisoume oute na mas petaksoun eksw,giati tha yparksoun themeliwdeis allages sti vasi tou euro,xwris kanena eurwpaio kerdismeno.ta dontia mas trizoun gia na deiksoume epitelous mia sovarotita san kratos!min trelaineste!ki auto an thelete einai kai kati kalo pou symvainei,dioti tha ginoun terasties ependyseis sti xwra mas mias kai apo tin ap’eksw einai poly ftina pleon na riksoun xrimata alla kai akoma kalytero dioti prepei na katalavoume emeis oi idioi prwtoi ap’olous ti malakas psifizoume mia zwi,oti otan klevoume tin eforia den einai magkia alla ilithiotita giati ta plirwnoume pentaplasia twra kai na eimaste gia mia fora enwmenoi etsi wste na mporesoume na anaptyxthoume san ethnos kai na min exoume ton kathe gamimeno tsipra na leei oxi s’auto kai oxi s’ekeino!kai den milaw gia to gipedo profanws,alla gia polles ependyseis opws ergostasia eksoikonomisis energeias(ydroilektrika,anemogennitries,fwtovoltaika ktl),ximika ergostasia ktl pou se ola auta to gamimeno to komma tou exei pei oxi,enw me tetoies ependyseis tha mporousame na poulame energeia aksias disekatomyriwn stis perigyres xwres!epitelous ksypniste giati monoi vgazoume ta matia mas kai o tsipras kai o kathe politikos gia na min epikentrwnomai ekei,ploutizei!alla panw ap’ola min trelaineste.exoume perasei poly xeirotera.tha perasei ki auto…
5 Μάρτιος 2010 στις 1:12 μ.μ.
Εδώ ο μέσος έλληνας είναι ικανός να αγοράσει με δόσεις τρίτο σπίτι και αυτοκίνητο και να το παίζει “κάμπριο οροφή μεζονέτα γυαλί τζάκι τραπέζι ρέμο κτλ” όλα αυτά ενώ βγάζει 700 ευρώ και βγαίνει και στις πορείες και φωνάζει για τα κατοχυρωμένα δικαιώματα και τις κατακτήσεις του. Για μερικούς είναι κατάκτηση του λαού το να κάθεσαι σε μια καρέκλα και να βγάζεις δύο και χιλιάρικα τον μήνα απ το δημόσιο ή το να διεκδικείς αποζημιώσεις αντί να κάνεις τον κόπο να προσαρμοστείς στα νέα δεδομένα. Επίσης είναι δικαίωμα που κατακτήθηκε με κόπο και αίμα το να σε έχει βάλει το κόμμα την δημοτική αστυνομία και να παίρνεις 1000 ευρώ το μήνα για να μην κάνεις στην ουσία απολύτως τίποτα. Όχι οτι είναι κάτι το κακό ο σοσιαλισμός αλλά εδώ νομίζω το έχουνε μπερδέψει λίγο το πράγμα.
Και επειδή είναι σχετικό το θέμα, είναι αστείο το οτι στην Ελλάδα όλα τα μυαλά πάνε να “γίνουνε γιατροί”, δεν φαίνεται να νοιάζονται καν για την επιστήμη κτλ παρά για το να μπούνε και να τα κονομήσουνε πιο εύκολα, πως θα κάνει βιομηχανία αλα φιλανδία ιρλανδία η ελλάδα όταν όλοι οι ξύπνιοι κυνηγάν να μπουν σε κανά νοσομείο και όταν η ιδέα του ιδιωτικού πανεπιστημίου με κατεύθυνση να βγάλει κόσμο με συγκεκριμένες τεχνικές γνώσεις θεωρείται μέχρι και οτι θέτει σε κίνδυνο το δημοκρατικό πολίτευμα.
5 Μάρτιος 2010 στις 1:29 μ.μ.
Ας καταλαβουμε σε τη θεση ειμαστε και ας σοβαρευτουμε γιατι με απεργιες δεν θα παει ποτε μπροστα η χωρα!! Δεν γινεται για παραδειγμα μια γυναικα που δουλευει στο δημοσιο να βγαινει σε 15 χρονια στην συνταξη και με καθε παιδι που κανει να παιρνει 2 χρονια αδεια!!!!!! Δηλαδη αν κανει 3 παιδια θα καθετε 6 χρονια!! αρα με 9 χρονια δουλεια βγαινει στην συνταξη!! Αντιθετα η αδερφη μου που εργαζεται σε ιδιοτικη επιχειρηση εκανε παιδι και εχει 62 μερες αδεια!! Δεν ειναι δυνατον το ελληνικο δημοσιο να εχει τετοια προτερηματα σε σχεση με τον ιδιοτικο τομεα!! Και να πεις οτι κανανε και καθολου δουλεια!! το 85% των δημοσιων υπαλληλων ζει εις βαρος της χωρας!! Σε ενα ρουσφετι φταει ο πολιτικος σιγουρα που το κανει αλλα πιο πολυ φταει αυτος που το ζηταει!! Αυτοι καταστεφουν καθημερινα την οικονομια της χωρας ας το παρουν χαμπαρι λοιπον και ας αφησουν τις απεργιες οι αργοσχολοι!!
5 Μάρτιος 2010 στις 1:30 μ.μ.
Η αλλαγή ξεκινάει απ τη μονάδα. Ας κοιταχτούμε στους καθρέφτες καλά.
5 Μάρτιος 2010 στις 1:38 μ.μ.
Το οτι επιτέλους μετά από πάρα πολλά χρόνια ακούγεται ακόμα και από μέχρι πρόσφατα φανατικούς ευρωπαιστές η φράση “μήπως τελικά ήταν λάθος που μπήκαμε στην Ευρωπαική ένωση?” είναι μια μεγάλη διαπύστωση του πόσο κακό μας έχει κάνει η δημιοργεία αυτής της οικονομικής ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ πραγματικότητας που δημιουργήθηκε πολλά χρόνια πρίν με την υπογραφή του Κ. Καραμανλή και την είσοδο της Ελλάδας στην ΕΟΚ πριν περίπου 30 χρόναια. Τότε μας παρουσίαζαν το γεγονός αυτό ως το σημαντικότερο στην μεταπολιτευτική ιστορία ενώ στην ουσία ηταν το άνοιγμα του ασκού του Αιόλου. Μας έλεγαν οτι χωρίς αυτή την υπογραφή θα είχαμε καταστραφεί. Τέτοια παραμύθια εγώ ούτε τότε ούτε τώρα τα πιστεύω. Η ολοκληρωτική οικονομική εξάρτηση στα πλαίσια της δημιουργίας ενός Matrix που θα μας περάσει λουριά στο λαιμό ποτέ δεν μου άρεσε. Το να μας απαγορεύουν να εξάγουμε την ολότητα των προιόντων μας (π.χ. αν παράγουμε 100 κιλά πορτοκάλια μπορούμε να εξάγουμε μόνο τα 30 και είμαστε υποχρεωμένοι να εισάγουμε απο τους Ισπανούς και 10 ακόμα κιλά με αποτέλεσμα τα υπόλοιπα 70 να πηγαίνουν στα σκουπίδια, γιατί κι εμείς πόσα απ αυτά θα φάμε… Ακόμα θυμάμαι στις αρχές του 80 που μας έδιναν τσάμπα χυμούς χείριστης ποιότητας στο σχολείο - μέτρο που βέβαια καταργήθηκε άμεσα ως αποτυχημένο) είναι ουσιαστικά νεοφασισμός και τον ανεχόμαστε από τότε.
Η δυναμική της χώρας είναι τεράστια. Το οτι μας έχουν αναγκη για γεοπολιτικούς λόγους είναι γεγονός. Το οτι θέλουν να ελέγχουν τα προιόντα μας είναι επίσης γεγονός. Δεν ξέρω κι εγώ τώρα πια τι μπορεί να γίνει. Το σίγουρο είναι πάντως πως έφτασε η ώρα και για τους δυσκολόπιστους καθώς και για τους οικονομικούς παραμυθάδες να παραδεχτούν οτι τελικά η είσοδος στην ΕΟΚ και την ΟΝΕ ήταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ με βαρυές επιπτώσεις.
5 Μάρτιος 2010 στις 1:39 μ.μ.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία….
5 Μάρτιος 2010 στις 1:42 μ.μ.
Οσο για τις μαλακ@@ς που λεει ο Μερκελ για να πουλησουμε την Ακροπολη εχω να κανω μια ερωτηση!! Ποσο την κοστολογουν?? Λοιπον ας κοστολογησουν και την Αφροδιτη της Μηλου ας κοστολογησουν Το Δισκο της Φαιστου ας κοστολογησουν τις καρυατιδες ολα τα κομματια που εχουν απο τον Παρθενωνα, και γενικα ολα αυτα που εχουν στα μουσεια τους ας βαλουνε ενα ενοικιο για το καθε ενα που εχουν ας πληρωσουν για ολα τα χρονια που βγαζουν χρημματα απο αυτα!! Δεν ντρεπονται που πουλανε και πνευμα!! οταν τα περνουσανε απο τα συνορα παρανομα καλα ητανε ε??
5 Μάρτιος 2010 στις 1:43 μ.μ.
Τι να χτενισει το καραφλο ρε καισαρη?
5 Μάρτιος 2010 στις 3:23 μ.μ.
να κανουμε τον ζαγορακη πρωθυπουργο.καταφερνει να ξεχρεωσει τον Παοκ στην Ελλαδιτσα θα κολωσει?παγκοσμια ξεφτιλα.αλλοι κλεβανε,αλλοι πληρωνουμε.
5 Μάρτιος 2010 στις 3:39 μ.μ.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ!!! Τους ψηφίσατε μία, τους ψηφίσατε δύο, σας (μας) έχουν καταληστέψει κι εσείς συνεχίζετε να τους ψηφίζετε ξανά και ξανά και ξανά! Αυτό σημαίνει ότι ΜΑΛΛΟΝ τα θέλει ο κ@%$ς σας! Από την άλλη όμως ο δικός μου ο πισινός ΔΕΝ τα θέλει γι αυτό και δεν ψηφίζω εδώ και πολλά χρόνια κανέναν κερατά, όμως δυστυχώς τις δικές σας μ@#$%ες μπροστά στην κάλπη τις πληρώνω ΚΑΙ εγώ και όλοι οι υπόλοιποι σαν κι εμένα που ΔΕΝ τους ψηφίζουμε!
Κι αυτό γιατί έχουμε επιλέξει να συνεχίσουμε να ζούμε σε αυτήν την κωλοχώρα! Γιατί έτσι την έχουν καταντήσει τα τζάκια τα οποία κάνουνε κουμάντο. Διότι από πολύ μικρός, από τότε που άρχισα να έχω πολιτική συνείδηση και να παίρνω μυρωδιά τι συμβαίνει, ακούω διαρκώς τα ΙΔΙΑ ονόματα! Καραμανλήδες, Παπανδρέοι, Πάγκαλοι, Μητσοτάκηδες, Βαρβιτσιώτηδες, Γεννηματάδες… ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ! Τα ίδια και τα ίδια λαμόγια εδώ και 30 χρόνια χώνουν τη χερούκλα τους στο βάζο με το μέλι κι εμείς ψαχνόμαστε τι σκατά γίναν τα λεφτά; ΠΟΣΗ αποβλάκωση πια σε αυτή τη χώρα;
Και ΠΑΛΙ φυσικά τη νύφη θα την πληρώσουμε εμείς οι ΜΑΛΑΚΕΣ, διότι σε τέτοιους μας έχουν υποβιβάσει. Και όχι άδικα, κι εγώ στη θέση τους έτσι θα μας έβλεπα! Μας έχουνε κάνει τόσα και τόσα εδώ και δεκαετίες κι εμείς συνεχίζουμε να τους κρατάμε στην εξουσία…
Οπότε καλό θα ήταν να βγάλουμε το σκασμό και να τη φάμε από πίσω με όση αξιοπρέπεια μας έχει μείνει (ή μας έχουν αφήσει) διότι τόσο οι “γαλαζόπαιδες” πανηγύριζαν όταν βγήκε ο μπούλης και οι “φωστήρες” υπουργοί Οικονομίας του, όσο και οι “πρασινοφρουροί” όταν βγήκε τόσο το τεχνοκρατικό καρτούν Σημίτης που ξεκίνησε τη μπουρδελοποίηση της οικονομίας όσο και ο jumbo bebe Γιωργάκης που πρέπει να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Για να σας δω αμφότερους να πανηγυρίζετε τώρα!
Από την άλλη έχουμε τον κύριο “πατρίς-θρησκεία-οικογένεια” να τρίβει τα χέρια του χαιρέκακα για τη ζημιά που έχει κάνει στη δεξιά, την κεντροαριστερά να ψάχνει την ταυτότητα που του έχουνε πάρει ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ και το ίδιο το ΚΚΕ φυσικά που 50 χρόνια τώρα κατακρίνει τα πάντα χωρίς να έχει προτείνει ΠΟΤΕ τίποτα!
Με τις υγείες μας κύριοι…
ΥΓ1: Εδώ και καμιά εβδομάδα ακούω τόσο τον Γιωργάκη όσο και τον Παπαπακωνσταντίνου αλλά και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και διάφορα άλλα στελέχη της κυβέρνησης να διατείνονται πως “ο ελληνικός λαός είναι έτοιμος και διατεθειμένος να κάνει θυσίες για το καλό της χώρας”. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως σκατά έχουν βγάλει αυτό το συμπέρασμα και είναι μάλιστα και τόσο σίγουροι γι αυτό που το τονίζουν με τόσο στόμφο; ΕΣΑΣ σας ρώτησε κανείς; Γιατί εμένα δεν με ρώτησε ΚΑΝΕΙΣ! Έγινε κανένα δημοψήφισμα και δεν το πήρα χαμπάρι; Έγινε ΕΣΤΩ καμία δημοσκόπηση και δημοσιεύτηκαν τ’ αποτελέσματα; Όχι έ; Τότε με ποιό ΔΙΚΑΙΩΜΑ λένε κάτι τέτοιο δημόσια; Δυστυχώς όμως έχουν φτιάξει έτσι το σύστημα στα μέτρα τους ώστε θέλω δε θέλω θα μου πάρουν ότι έχω και δεν έχω και δε μπορώ να τους δώσω τ’ @@δια μου!
ΥΓ2: ΜΙΑ είναι η λύση! Κατάργηση του ΑΙΣΧΟΥΣ που λέγεται βουλευτική ασυλία ΤΩΡΑ! Και στη συνέχεια φωτιά και τσεκούρι σε ΟΛΑ τα λαμόγια της Βουλής και τους παρατρεχάμενους!
ΥΓ3: Είδατε ΣΑΤΑΝΙΚΗ σύμπτωση να κυκλοφορήσει η ΕΡΓΑΡΑ της Τζούλιας την ίδια ημέρα που ανακοίνωσε ο Γιωργάκης τα μέτρα; Πάντως από προχθές έχει αποκτήσει η Ελλάδα ένα ακόμη εξαγώγιμο είδος. Την πρώτη ελληνίδα πορνοστάρ η οποία μπορεί να κάνει καριέρα στο εξωτερικό, αρκεί να βουλώσει το στόμα της!
5 Μάρτιος 2010 στις 4:00 μ.μ.
Den ftene oi politikoi pou einai anikanoi kai lamogia,autoi pou tous psifizoun ftene,as ta loustoune tora.Giati opoios psifizei kapoion pou klevei,tha ekleve kai autos an mporouse.Eilikrina olous autous pou psifizoun ola auta ta xronia Pa.So.K. kai N.D. kai vgenoun tora kai lene “den exo douleia”,”den exo na fao”,den tous lupane katholou.
5 Μάρτιος 2010 στις 4:07 μ.μ.
Εγώ πάντως για την Μαρία Κορινθίου λιώνω…! Ποιοα Τζούλια τώρα ???
5 Μάρτιος 2010 στις 4:11 μ.μ.
και αν αυτα που εγραψα ειναι βαριες κουβεντες κυριε καισαρη, δεν ειδα να υπαρχει τοση ασιδοσεια επι παππαδοπουλου. ουτε αδεια ταμεια. και δρομους εφτιαξε και δανεια χαρισε και διπλωματα πηραν αυτοι που δεν ηξεραν γραμματα γιατι ειχαν την ικανοτητα ομως,και πολλα αλλα. ισως να ειμαι ακραιος για καποιους,η ακομα ηλιθιως η τρελος αλλα αυτες οι αιμορουφυχτρες που εχουμε μονο με ακραια μετρα θα αποτυναχτουν απο το ρυτιδιασμενο δερμα μας πια.
5 Μάρτιος 2010 στις 4:28 μ.μ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΑ ΛΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1830, ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΟΙΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ , ΤΟ ΑΡΑΛΙΚΗ Κ Η ΑΡΠΑΧΤΗ . ΜΗΔΑΜΗΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Κ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ .
ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ Ο ΤΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Κ ΤΙ ΟΧΙ ,ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ Κ ΤΙ ΟΧΙ .
ΕΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ , Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ Κ Ο ΣΠΥΡΙΑΡΗΣ ΣΗΜΙΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ Ο ΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΙΜΩΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΥΦΙΣΜΑ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ Κ ΠΕΡΑ , ΟΙ ΠΙΟ ΚΥΝΙΚΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 10
ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ( ΕΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΒΑΓΔΑΤΗ) Κ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΟΥ ΙΩΝΙΟΥ . ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο Χ Ι ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΡΟΚΟΠΗ . ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ Κ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ .
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΩΝ ΛΑΩΝ Κ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟ 80 % ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ ….
ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΛΑΘΩΝ ΕΥΘΥΝΕΤΕ Η ΕΛΕΙΠΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΑΥΤΟ ΕΝAΛΛΑΚΤΙΚΑ http://www.zeitgeist.gr
5 Μάρτιος 2010 στις 5:56 μ.μ.
Τα ελλειμματα ειναι στις τσεπες μερικων μεγαλοεπιχειρηματιων, μεγαλοτραπεζιτων, εφοπλιστων. Από τις επιδοτήσεις που τους δοθηκαν. Η ελλάδα και πλούτο έχει και παραγωγικη είναι το ζητημα ειναι ΠΟΥ ΠΑΝΕ όλα αυτά τα λεφτά? Αυτό δείτε και μετά πείτε για το ποιος φταίει για τα ελλειμματα και για την κρίση.
Ξεκίνησαν οι γραφίδες υπεράσπισης των μέτρων…
5 Μάρτιος 2010 στις 6:26 μ.μ.
παιδια … η Ελλαδα εχει οδηγηθει προπολου σε χρεωκοπεια και δεν μας το ειπαν..δεν φταιναι μονο οι πολιτικοι αλλα και η λογικη του Ελληνα….ο καθενας εχει κανει κατι παρανομο οταν του εχει δοθει η ευκαιρια..το ιδιο καναν και οι πολιτικοι…. ας βγει καποιος να πει τι εγιναν τα λεφτα απο τις εκτακτες εισφορες του περσινου καλοκαιριου… ας βγει καποιος με καρυδια στην Μερκελ και να της πει οτι αν δεν υπηρχε η μικρη Ελλαδιτσα δεν θα υπηρχε η μεγαλη Γερμανια, με τα μουσεια που εχουν Ελληνικα εκθεματα (και απο την Μεσοποταμια αρκετα),με τα ακριβα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου που μας πουλανε καθε χρονο ενω οι ιδιοι εχουν περασει το μηνυμα οτι οποιος εχει ακριβο αυτοκινητο ειναι εμπορος λευκης σαρκος ή ναρκωτικων,με τις καταστροφες που προκαλεσε σε τοσα χωρια/πολεις της Ελλαδας, για το προσβλητικο εξωφυλο με την Αφροδιτη που δεν σχολειασθηκε απο την Ευρωπη για εθνικη προσβολη
το περιβοητο ντιβιντι της τζουλιας ηταν στημενο γιατι τωρα τα καναλια ασχολουνται και με κατι αλλο εκτος απο τα μετρα(επισης τα 20ε που κοστιζει θα ηταν μια καλη φιλανθρωπια για το ελληνικο κρατος(μεχρι χτες ειχε πουλησει 200.000 αντιτυπα δηλαδη 4.000.000ε))…
5 Μάρτιος 2010 στις 7:05 μ.μ.
Σε ένα τοίχο στο Ηράκλειο,σε ένα στενό δρομάκι, υπάρχει ένα σύνθημα γραμμένο: ” 5 μέρες τρως αγγούρι και το Σάββατο είσαι μούρη”.Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να δει κανείς τη σημερινή πραγματικότητα από αυτόν.
Έχετε δίκιο κύριε Καίσαρη. Για όλα φταίει το βόλεμα μας.Στη προσπάθεια να βολευτούμε όλοι,συνεχίζουμε να επιλέγουμε τους κλέφτες μας, με ποσοστό 80 %. Ο νέος καλά καλά δε βρίσκει 700 ευρώ αλλά κουνάει πλαστικές πράσινες και μπλε σημαιούλες κάθε 4 χρόνια σε μια κατ’ευφημισμόν “δημοκρατία”, σε μια ολοκληρωτική δικομματική χούντα που εμείς επιλέγουμε.
Επειδή όμως συναγωνιζόμαστε τα χρυσόψαρα σε μνήμη,κατάφεραμε να αποδεχόμαστε τον υπουργό Εργασίας να έχει ανασφάλιστους λαθρομετανάστες,τον υπουργό ΥΠΕΧΩΔΕ να έχει αυθαίρετο…Κι όλα αυτά για έναν λόγο:γιατί αυτοί είμαστε εμείς.Γιατί όλοι κοιτάμε να βολευτούμε.Να λαδώσουμε,να εξαπατήσουμε.
Ποιός σόβαρος λαός θα δεχόταν να αλλοιώνεται η Ιστορία,η Γλώσσα και η φυλετική του σύνθεση;Μόνο εμείς.
Ποιό σώφρον νομικό σύστημα θα δεχόταν να δηλώσει πολιτικός,εν μέσω στρατιωτικής κρίσης, να αφεθεί η Σημαία
να την πάρει ο αέρας και δεν θα τον συνελάμβανε αμέσως για εσχάτη προδοσία;Αντιθέτως γίνεται αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.
Ποιό σύγχρονο κράτος,σεβόμενο την ίδια του την ύπαρξη,θα δεχόταν η πρωτεύουσα του να γινόταν πρωτεύουσα…της Αλβανίας,του Πακιστάν και της Ζιμπάμπουε;
Η Ελλάδα του 2012 θα είναι η Ελλάδα του 1912.Και οικονομικά και εδαφικά.Κι ίσως ακόμα χειρότερα….
Υ.Γ.:Η κ. Αλεξανδράτου έχει βίλα στην Εκάλη.Εσύ, που διαβάζεις,τί έχεις;Ενοίκιο σε δυάρι στη Κυψέλη;Εσυ της το έκτισες που δεν έκλεινες την τηλεόραση σου το μεσημέρι….
5 Μάρτιος 2010 στις 7:57 μ.μ.
@ignacio: Είναι πολύ κοντόφθαλμη η λογική “με τις απεργίες δεν θα πάμε μπροστά”. Σύμφωνοι, κι εγω ταλαιπωρήθηκα σήμερα να πάω στη δουλειά μου, θα θέσω όμως τα εξής ερωτήματα:
1) Από το 1990 που άρχισα να καταλαβαίνω τι γινόταν γύρω μου ακούω για λιτότητα, καταργήθηκε τότε το Α.Τ.Α είδος επιδόματος που λίγοι θα το θυμούνται, όπως και τα παιδιά μας δεν θα ξέρουν για τα δώρα Χριστουγέννων κτλ. Είδε κανένας να βγαίνουμε από αυτή τη λιτότητα; Αντίθετα μπήκαμε σε μεγαλύτερη. Έβγαλαν πουθενά οι θυσίες που μας ζητούσαν παλιότερα για να βγάλουν οι νέες;
2) Όταν στα 2000+ είχαμε ανάπτυξη 5% που έλεγε και ο Κινέζος, είδε κάποιος σοβαρές αυξήσεις πάνω του πληθωρισμού; Καρπώθηκε ο απλός κόσμος αυτή την ανάπτυξη με οποιοδήποτε τρόπο; Μήπως τότε πήγαν όλα σε τσέπες επιτήδειων;
3) Γιατί δεν έχουμε τα @@ να τα βάλουμε με τους Ευρωπαίους που καθημερινά μας κράζουν και από πίσω μας πιέζουν να αγοράζουμε εξοπλισμούς; Γιατί είμαστε στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ; Για να είμαστε μόνοι μας στρατιωτικά και μαζί (ας γελάσω) πολιτικά;
4) Πως είναι δυνατόν ο ίδιος ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να παραδέχεται σε δελτίο στην τηλεόραση ότι δεν φταίνε όσοι την πληρώνουν;
5) Γιατί αυξάνουν το ΦΠΑ τη στιγμή που είναι ανίκανοι να εισπράξουν από τις επιχειρήσεις το ηδη υπάρχον;
και για να τελειώνουμε: Έχει πάτο το βαρέλι της υποχώρησης του κόσμου; Πιστεύει κανείς ότι σε 2-3 χρόνια θα έχει λυθεί τίποτα και θα δώσουν τα κεκτημένα πίσω; Για καθε αποφυγή παρεξηγήσεων, ποτέ δεν δούλεψα στο δημόσιο και ούτε συμφωνώ με τα κομματόσκυλα που υπάρχουν εκεί. Όμως η λογική να την πληρώνουν πάντα οι μαλάκες δεν βγάζει πουθενά. Δεν πειράζει, ας μειώσουν τα εισοδήματα να καταρρεύσουν οι αγορές τους. Καλή διασκέδαση στο επόμενο φαγοπότι τους παρέα με επιχειρηματίες που τους χρηματοδοτούν και δουλεύουν όλοι για την ανάπτυξη της χώρας τους.
5 Μάρτιος 2010 στις 8:07 μ.μ.
Η Ελλαδα ειναι μια πανεμορφη χωρα, που ειχε την ατυχια να πεσει σε εναν πανηλιθιο λαο.
Το μονο ελαφρυντικο ο καιρος (ο οποιος εχει παρατηρηθει οτι ακομη και τους …Γερμανους αλλαζει προς το …χαλαροτερο) και οτι υστερα απο την αναγκαστικη συνυπαρξη 400 ετων με τους γειτονες κρατησαμε ολα τα κακα τους (οχι τυχαιο οτι οροι οπως “μπαχτσισι” πχ = δωροδοκια, ειναι της γειτονος).
Ετσι “μαγκια” καταντησε να θεωρειται το βολεμα, το προσπερασμα στην ουρα, ο ευκολος πλουτισμος, ο διορισμος στο δημοσιο, το βυσμα στο στρατο, το μεσο στη δουλεια, η αναξιοκρατια…και ολα αυτα με ευρωπαικη χρηματοδοτηση.
Το κακο δεν ξεκινησε φυσικα η ΝΔ του Καραμανλη. Εχει ενδιαφερον να δει κανεις που παρελαβε το χρεος ο Α. Παπ. το 1981 κ πως διαχρονικα αυξανοταν ή κρυβοταν (πχ. με δημιουργικες λογιστικες και εξαγορες απο τη Morgan Stanley επι Σημιτη).
Μονο που καποτε θα ρχοταν η ωρα του λογαριασμου. Και δυστυχως τα “καλοπερασσατικα” των μπαμπαδων μας, θα τα πληρωνουμε για χρονια εμεις και τα παιδια μας. Εκτος και αν φυγουμε απο τη χωρα. Οπου αλλου και να παμε στην Ευρωπη (…προς Βορρα), χειροτερα δε θα ναι.
5 Μάρτιος 2010 στις 8:12 μ.μ.
Είναι καλο να κοιτας πίσω για να σημειώνεις τα λάθη σου ωστε να μη τα ξανακάνεις στο μέλλον.Το θέμα τώρα είναι τι γίνεται απο εδω και στο εξής.Και ένα είναι σίγουρο: δε γίνεται με την υπάρχουσα οικονομία να ξεχρεώσουμε και φυσικά ούτε να δανειζόμαστε εφ’όρου ζωής.Με απλα λόγια πρεέι να αρχίσουμε να παράγουμε.ΤΙ?
5 Μάρτιος 2010 στις 9:12 μ.μ.
Ena pragma katalavainw. Epitelous o kosmos exei arxisei na xypnaei… Mexri twra elega oti oi Ellines einai apla mazoxistes.
Thimithitai gia ligo oti molis meta to kapsimo tis misis Elladas to 2007, o kosmos itan me ta simaiakia kai tis doudoukes stous dromous gia tis ekloges. Kai telika psiphisan tin idia kyvernisi pou me tin adraneia tis , tous ekapse.
Thimithitai pio palia episis oti meta tin fapa sta IMIA kai tin ypothesh Ozal, o idios kosmos ksanapsifise tin idia kyvernise pou ta xe kanei madara … Den paw pio palia giati… variemai…
An meta apo ola auta pou exoun ginei, stis epomenes ekloges deite xana kosmo na mazeutai se eklogikes sygedtroseis me simaiakia, xartakia, kathikakia kai alla xrwmatista skoupidia… Deirte tous. Eksetias autwn eklegontai panta ta idia lamogia.
Kalo kouragio (opws leei kai o Mr Ren)
5 Μάρτιος 2010 στις 9:56 μ.μ.
kala legane oi Antidrash”na kaei na kaei to mpouddelo h voulh”.ekei prepei na mazeytoun oloi oi polites k na to kleisoune to rhmadi tou mpourdelo.dn katalava kurioi giati na plhrwsw ego thn kakodiaxeirish to dhmosiou xrhmatos.epi troxadhn merika paradeigmata 1.Zaxopoulos moiraze fraga deksia k aristera ws genikos grammateas upourgeiou politismou 2.bisnes sto vatopaidi(kalh fara k aytoi oi tragopapes)3.xrhmatisthrio k fouskes 4.ta eksoda gia ta emvolia pou meinane axrhsimopoihta(allh megalh papara k ayth h uperprovolh) k posa alla pou dn vgainoun sto fws k dn mou rxontai tora na parathesw.sth kina kurioi prin kapoious mhnes stelexos ths kuvernhshs kataxrasthke dhmosio xrhma k katadikasthke se xarakiri.
a,twra thimithika k kati allo.thn tragelafikh periptwsh(meta leme pos vgainei asxhmh fhmh gia tous ellhnes )ths aystralianhs kuvernhshs pou eixe kanei dwrea kapoio aksiosevasto poso gia tous puroplhktous ths hleias k aytoi pou ta pirane ftiaksane kainourio dhmarxeio h nomarxia xwria kana kafedaki pou krathsane gia th party tous.
5 Μάρτιος 2010 στις 10:35 μ.μ.
Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε οτι τετοιοι ειμαστε σαν λαος! εχουμε τα καλα μας εχουμε και τα κακα μας!!! Το γεγονος οτι καμια κυβερνηση μεχρι τωρα δεν ητανε “καθαρη” στο περασμα τοσο πολλων χρονων βγαζει ενα λογικο συμπερασμα!! Ετσι ειμαστε σαν λαος! ο αγροτης που βγαινει στην τηλεοραση να πει τα παραπονα του τα ιδια θα εκανε με αυτους που βριζει αν ειχε εξουσια! Δεν αρκει μια κυβερνηση να ειναι ”καθαρη” απο λαμογιες!! Τα λαμογια ειναι εξαπλωμενα παντου στην χωρα!! Τα λαμογια ειμαστε εμεις!! Τρανταχτο παραδειγμα ηταν οτι οταν ο Σημιτης ενω ηταν πρωθυπουργος βγηκε στην συνταξη ολοι γκρινιαζανε, γιατι ουσιαστικα θα επερνε δυο μισθους, και μαλιστα καλους μισθους!! Ο Σημιτης χωρις να βγει προς τα εξω δωριζε την συνταξη του καθε μηνα στο Πανεπιστημιο Αθηνων νομιζω ή τελως παντων σε ενα πανεπιστημιο!! Τα λεφτα λοιπον που υποτιθεται θα πηγαιναν για την αναπτυξη του πανεπιστημιου τα επερναν 2 καθηγητες και τα χρησιμοποιουσαν για δικα τους εξοδα!! Δεν εχουμε ουτε ιερο ουτε οσιο!! Το παραδειγμα αυτο με εκανε να αλλαξω την αποψη μου οτι για την συμπεριφορα μας αυτη ευθυνη εχει η ελλειψη παιδειας αφου οι δυο που ετρωγαν τα λεφτα ηταν καθηγητες πανεπιστημιου!! Ειναι στο DNA του Ελληνα η κλεψια η λαμογια η καλοπεραση εις βαρος των αλλων!
5 Μάρτιος 2010 στις 11:02 μ.μ.
Η σωστότερη κουβέντα που είπες είναι ο λαός επιλέγει αυτούς που τον ληστεύουν… Και θα συνέχίσει να το κάνει δυστυχώς…. Πιστεύουν τα λογάκια που τους τάζει ένα από τα δύο κόμματα και ξανά τα ίδια…. Όσο δε βάζουμε μυαλό αυτ¨α θα γίνονται… Αλλά να μου πεις, τι αλλάζει;;; Πιάσαμε πάτο. Δε γίνεται πιο κάτω….
5 Μάρτιος 2010 στις 11:33 μ.μ.
Μήπως η μόνη λύση είναι να δώσουμε όλο το βάρος μας στο τουρισμό? Έχουμε να πουλήσουμε κάτι άλλο ως χώρα?
6 Μάρτιος 2010 στις 12:09 π.μ.
Ετσί είναι φιλτατε κ.Καίσαρη……Όταν σε αυτό το μπουρδέλο που το ονομάζουμε κ χώρα ψηφίζονται νόμοι για ατιμωρήσια των βουλευτών κ εμείς πετάμε χαρταετό καλά να πάθουμε….Άλλωστε ο καθένας μας 8α εκλεβε κ θα καταχραζόταν από την στιγμή που δεν θα φοβόταν μην τον κλείσουν φυλακή…Με εκτιμηση ενας 19χρονοσ φοιτητης!!!
6 Μάρτιος 2010 στις 1:34 π.μ.
H giorth ths mhteras pote einai?
6 Μάρτιος 2010 στις 6:11 π.μ.
@Embraced
Απ’όλα όσα λες μόνο στο νούμερο 5 έχεις δίκιο. Όπως αντιλαμβάνεσαι το 5% ανάπτυξη ήταν άκρως πλασματικό και αυτά τα οποία ονομάζεις ‘κεκτημένα’ έιναι μάλλον ‘καταχρασμένα’ παρά κεκτημένα. Αυτά μας έφτασαν εδώ. Όταν φτάσεις να παράγεις ότι και ο Σουηδός, θα έχεις και τα κεκτημένα του Σουηδού. Αν δε στα δίνουν τότε, να φωνάξεις. Όταν παράγεις σαν Έλληνας (ειμαι οπτιμιστής εδώ και δεν θέλω να τα ισοπεδώσω όλα και να πω ‘ως Ελληνας’) δεν μπορείς να απαιτείς μπ΄’ονους, δώρα, κλπ κλπ. Ποιος θα σου δώσει δώρο και γιατί; Τι είναι το κράτος, ο Αγιος Βασίλης;
Αυτό είναι άλλο ένα πρόβλημα της σχέσης πολίτη-κράτους στην Ελλάδα, οπου ο Έλληνας βλέπει έχει μία ‘πατρική’ προσέγγιση στο κράτος: πρέπει να του κάνει δώρο τα χριστούγεννα, να τον πάει σχολείο, να τον στείλει διακοπές, να τον διασκεδάσει, να τον αποζημιώσει αν κάτι πάει στραβά, να τον χαρτζηλικώνει που και που και ως οργισμένος έφηβος κάνει και την μίνι επανάσταση του άμα λάχει και βγαίνει στο δρόμο και τα σπάει.
Θέλουμε ψυχολόγο επειγόντως και σε εθνικό επίπεδο…
6 Μάρτιος 2010 στις 11:34 π.μ.
1ον το να μης πας να ψηφισεις απο μονος σου αποκλυεις το βασικο σου Δημοκρατικο Δικαιωμα.
2ον η Ελλαδα δεν μπορει να σωθει (Ας κυρηξουν Χρεωκοπια ) ” Δυστυχως.. επτωχευσαμεν” δεν ειναι πρωτη φορα αλλωστε
3ον δεν φταιει ο απλος Λαος να πληρωσει τα “φαγωμενα” .. στο κατω κατω στον ταλαιπωρο τον μεροκαματιαρη και στον συνταξιουχο οτι και να του βαλεις να πληρωσει, 8α το πληρωσει, δεν μπορει να κανει “κομπινες” και να ξεφυγει..
4ον Αυτοι που τοσα χρονια τρωνε σε βαρος του μεροκαματιαρη και σε βαρος του μεσου Ελληνα πολιτη ας βαλουν το χερι και εκεινοι μια φορα το χερι βαθεια…
5ον παρε τα λεφτα που ψαχνεις απο αυτους που εχουν,,, σταματιστε επιτελους!!! δεν βγαινει αλλο ξυγγι απο τη μυγα!!!
6ον Ας βρεθει μια φορα ΕΝΑΣ!!! ΕΝΑΣ ΡΕ !!! που να εχει τα @@ και να αναστησει λιγο αναστημα και να πει η Ελλαδα δεν ξοφλισε, και κυριως… ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ!!!!
καλη σας μερα
6 Μάρτιος 2010 στις 11:54 π.μ.
den ta afineis auta na ertheis sti mykono na pieis kana ouzaki
6 Μάρτιος 2010 στις 1:55 μ.μ.
symfono apolyta me ton “mihali”.kai na pros8eso kai ego kati…otan ginontai ola ayta pou anefere,akoma ki an den itan aytoi pou ta fagane stin eksousia alla sti 8esi tous itan o mesos ellinas(ego,esy k.o.k.)mporeite na me diaveveosete pos o mesos ellinas den 8a ekleve kai den 8a ekane oles aytes tis lamogies?ego ayto pou exo katalavei einai pos o ka8enas apo tin 8esi pou einai oti mporei troei dikaiologontas ton eayto tou pos afou klevoun oi politikoi kai me ola ayta pou ginontai den mou afinoun alli epilogi.apo ekei loipon ksekinaei to provlima.apo tin paideia ton ellinon simera kai ts aksies me tis opoies megalonoume.
kouragio,kai ennoeitai pos tipota den 8a mas kanei na stamatisoume na zoume epeidi i xora xrostaei.kai ton cisse mas 8a doume,kai ton lua lua mas kai ta panta ola.i mizeria as meinei se aytous pou tin proo8oun(dimosiografoi).
6 Μάρτιος 2010 στις 2:12 μ.μ.
ara.
peite oti anatrepete i kibernisi. poios 8a kibernisei?
XOUNTA!!!!??? ego dn exo problima. autoi pou 8a kleboun toulaxiston 8a ine toso ligoi pou dn 8a mpenoume mesa. dn ine alloste tixaio oti epi diktaktorias eginan ta teleftea megalitera erga plin tis egnatias kai tis gefiras rio-antirio.
h mipos na mas kivernisoun alloi? h mipos 8a kleboun oi eksipnakides me to fobo tis laimitomou apo pano toys? isos prepei na perioristei i elef8eria mas gia to kalo tis xoras. eilikrina dn ksero pernan ta panta apo to mialo moy.
dimokratia dn ine mono na askis to dikaioma sou ka8e 4 xronia. ine na simetexeis pio energa. kai se kamia periptosi 300 dn dioikoin 10.000.000. episis na mhn mporei kanenas na epaneklegete bouleutis/ipourgos para mono stis me8epomenes ekloges!!!! katse file 4 xronia ekso kai meta ksana ama isoun pragmatika kalos! kai stin teliki ontos autoi pou dn psifisan tous gnostous mpleprasinous ti xrostan na plirosoun tis psifous ton allon?
h mipos na figoume apo ti xora oso einai noris? akoma kai i tourkia pleon dn kanei tpt dn diekdiki tipota giati fobatai min tis perastoun ta xreh!
kaka ta psemata molis “teleiosei” prosorina i krisi pou 8a plirono ego kai ta paidia mou (elpizo oxi ta eggonia mou alla paizete giati la8os xeirismoi 8a ksanaginoun sigoura) 8a ksepouli8ei i ellada se times eukairias. oxi mono nisia 8a tous dosoume alla sto magazi mas to idio 8a imaste ipalliloi kai 8a plironoume kseno afentiko opos kai oi agrotes se liga xronia 8a douleboun sta proin xorafia tous kai 8a plironoun ena megalotsiflika gia to enoikio. 8a baloume se ipo8iki ton eauto mas!
6 Μάρτιος 2010 στις 2:26 μ.μ.
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ (ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣ) ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΖΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΚΑΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΧΙ. ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΑΝΑΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΚΑΘΕ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΙ, ΘΑ’ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΑ ΗΘΙΚΩΝ ΑΥΤΟΥΡΓΩΝ? ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ, ΚΛΑΔΙΚΕΣ, ΝΕΟΛΑΙΕΣ, ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΚΑΙ Σ’ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΙΜΩΣ ΤΟΥΣ 250 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΛΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΕΒΛΑΨΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΩ? ΑΦΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 70% ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ
Υ.Γ.: ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ?
6 Μάρτιος 2010 στις 6:05 μ.μ.
“Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω!” έλεγαν κάποιοι και γελάγαμε…
6 Μάρτιος 2010 στις 7:09 μ.μ.
μαλλον δεν βλέπετε καλα κύριε μου,
το είδατε να έχει μαλλιά το νιμού της Τζούλιας και χτενίζεται;;;
καραφλό είναι.
6 Μάρτιος 2010 στις 7:19 μ.μ.
Αγαπητοι φιλοι, σαν λαος δεν εχουμε καμμια ελπιδα οσο τα ατομα που διαλεγουμε να μας κυβερνουν αποδεικνυονται λαμογια και εμεις αντι να τα στειλουμε στη λησμονια της ιστοριας, τους επιβραβευουμε ψηφιζοντας τους ξανα και ξανα.
Θα μου επιτρεψετε ομως να πω οτι το οικονομικο μας προβλημα μπορει να λυθει, κατω βεβαια απο αρκετες προυποθεσεις. Αγαπητοι φιλοι ειμαστε μελος της Ευρωπαικης Ενωσης, αυτο σημαινει οτι τα εξ ανατολων συνορα μας ειναι συνορα της ευρωπαικης ενωσης. Ας ερθουν λοιπον οι αξιοτιμοι Μερκελ, Σαρκοζι και το κακο συναπαντημα να εγγυηθουν τα συνορα μας, να μην υπαρχουν στον κρατικο προυπολογισμο κονδυλια για εξοπλισμους και σε λιγα χρονια το εθνικο μας χρεος θα εχει κανει φτερα.
Ολες οι πανεπιστημιακες σχολες της πατριδας μας συντασσουν καθε χρονο την μια μελετη μετα την αλλη οπου διαπιστωνονται σημαντικα αλλα και περιεργα πραγματα για την πατριδα μας. Η περιοχη απο το Κιλκις μεχρι την Θρακη ενια γεματη χρυσοφορα κοιτασματα. Σε αναλυσεις που εχουν γινει μιλαμε για 300 δισεκατομμυρια τοννους χωματος με περιεκτικοτητα 8,5 γραμμαρια χρυσο ανα τοννο. Ας κανουμε τον πολλαπλασιασμο.
300.000.000.000 Χ 0,0085 kgr. = 2.550.000 τοννοι χρυσου !!!! Η πρωτη χωρα στην Ευρωπη σε παραγωγη χρυσου.
Αλλες μελετες αναφερουν οτι ολοκληρη η Ελλαδα βρισκεται πανω σε κοιτασματα πετρελαιου ενω στην κεντρικη Μακεδονια υπαρχουν και εκτεταμενα κοιτασματα ουρανιου. Οποτε δημοσιευονται τετοιες μελετες αυτοματα θαβονται. Οι λογοι βεβαια ειναι παραπανω απο προφανεις.
Αν θελουμε λοιπον να μιλαμε για εθνικη κυριαρχια, για φιλοτιμο και αξιοπρεπεια, ας αναλογισθουμε ολα τα παραπανω και ας ελπισουμε οτι καποια μερα θα ερθουν εκεινοι οι πολιτικοι που θα δωσουν στη πατριδα μας τη θεση που της αρμοζει. Ειναι λυπηρο βεβαιο που εμεις δεν θα ζουμε για να δουμε ολα αυτα. Να ειστε ομως σιγουροι οτι θα γινουν. Η ιστορια αγαπητοι φιλοι παντα λεει την αληθεια και παντα επαναλαμβανεται. Μπορει εμεις στην Ελλαδα να ζουμε τον αξιοθρηνητο Μεσαιωνα μας, ειμαστε ομως σιγουροι οτι καπου στο βαθος θα ερθει και η Αναγεννηση.
6 Μάρτιος 2010 στις 9:54 μ.μ.
ΟΛΟΙ ΦΑΓΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ? ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ… ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ , ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΥΤΕ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ, ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ? Η ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΙΠΑΚΙΑ , ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΜΕΝΕΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ , ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΚΡΙΣΗΣ ΕΙΧΑΝ ΚΕΡΔΗ 150 % …. Η Ο ΜΟΝΙΜΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΥΣΥΝΗΔΗΤΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΝΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ ΕΝΩ ΚΑΛΕΙΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΙΣ ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ?
6 Μάρτιος 2010 στις 10:00 μ.μ.
Η απολυτη αληθεια…
6 Μάρτιος 2010 στις 11:34 μ.μ.
ειναι πραγματικα αστειο να διαβαζεις οικονομικη αναλυση απο αθλητικο συντακτη…
πραγματικα κυριε καισαρη γελασα με την ψυχη μου με αυτα που γραφετε. Μονο προσεχτε μην τα πειτε σε καποιον που ασχολειται με τα οικονομικα και σας καταλαβει….
7 Μάρτιος 2010 στις 10:38 π.μ.
AGGELOS to mpourdelo pou les einai astoxi ekfrasi file.Ekei yparxei mia taksi.Yparxei i tsatsa ,i ypiresia pou katharizei ,allazei ta sentonia, prosexei ton peati , ton eksypiretei ,edw dystyxws eimaste poly xeiroteroi.
7 Μάρτιος 2010 στις 12:22 μ.μ.
sevaste kurie kaisari wraia ta lete..
wraia ta leme oloi..
to 8ema aderfia omws einai ti kanoume..?pws 8a allaksoume auth thn katastash..?
-ftaime emeis pou tous pshfizoume..kai poious sto diaolo na pshfisoume..?oloi idioi einai..
-na kanoume apergies..?poso eukolo einai na kaneis apergies otan se trwei to agxos an 8a plhrwseis ta frontisthria twn paidiwn..?se pairnei..?
o.ti na nai..!
APOXH MIA EVDOMADA AP OLA..APOXH MIA VDOMADA AP THN AGORA..na doun ti mas exoun kanei..k na ksanaskeftoun kalutera auta ta metra…
Kala na pernate magkes..Upomonh..!
8a gurisei o troxos..8a mamhsei k o ftwxos..!
7 Μάρτιος 2010 στις 4:22 μ.μ.
Εντάξει ρε Καίσαρη…συμφωνώ!!! Με όλα!!Εσύ όμως θα συμφωνήσεις με κάτι που θα σου πώ;;;;
Επειδή έχω χορτάσει απο “μαγκάκια”…μήπως μπορείς να μας αναλύσεις τις ιστορίες Κοσκωτά-Σαλιαρέλη-ΠΑΣΟΚ-Σημίτη-Ιντρακόμ-Κόκκαλη;;;; ή κολώνεις;;;;;
Άσε ρε καλέ μου Καίσαρη…μήν ξεχνάς ότι σε κάποιους που μπορεί να απευθύνεσαι…μπορεί να μήν κολώνουν να πούν …ΑΥΤΑ που φοβάσαι…άν θές στα εξηγώ…όποτε δέν …φοβάσαι!!!
Υ.Γ. Στα παραπάνω μήν αμελήσεις και το Καραισκάκη και την πρεμούρα να το χώσουν στα ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΕΡΓΑ…αλλά όχι να γίνει το ίδιο με ΠΑΟ ΚΑΙ ΑΕΚ…που στην τελευταία παίχθηκαν τρέλα πράγματα ώστε να πάρουν τις διαβαβαιώσεις να γκρεμίσουν το Ν.Γκούμας!!! Είπες ..κάτι;;;
27 Μάρτιος 2010 στις 10:24 π.μ.
[...] Τα του Καίσαρος » Και το νιμού της Τζούλιας χτενίζεται [...]